Witam, co robicie w przypadku braku zgodności zlecenia z fakturą? Piszecie jakieś pismo, czy prosicie aptekę o poprawienie zlecenia, bo ja już nie mam siły do tych aptek, co piąty wniosek jakaś niezgodność... na przykład na fakturze całkowita kwota 220,50 za pieluchomajtki,a na zleceniu 114... proszę o pomoc, bo nie wiem czy taki wniosek nawet można rozpatrzyć pozyt. przy braku zgodności
u nas podobne problemy z optykiem, piszemy pismo do wnioskodawcy (nie do sklepu!), że wniosek jest do poprawy, wymieniamy o co chodzi i czekamy, często nie da się już poprawić informacji na zleceniu i wniosek pozostaje bez rozpatrzenia (bo nie uzupełniony).
Ceny mogą wynikać z większej liczby pieluch, dofinansujemy to co na zleceniu.
Każda faktura powinna być rozpisana koszt, limit NZF, udział do limitu, udział własny (te dane muszą się zgadzać ze zleceniem).