CAS - Świadczenia rodzinne

  
Strona 3 z 5    [ Posty: 42 ]

Napisano: 27 mar 2014, 12:58

jak wejdziesz do CAS to po prawej stronie masz ustawienia i tam wejdź
. Ja wystąpiłam o rozszerzenie i dalej nic
~ja


Napisano: 27 mar 2014, 13:10

co wpisaliście w \"przyczyna złożenia\"?
~Monia

Napisano: 27 mar 2014, 13:23

poczekajmy do konca miesiąca moze samo sie naprawi , hi hi hi
~??xx

Napisano: 27 mar 2014, 14:14

o rozszerzenie roli ? chyba o rozszerzenie uprawnień ? u mnie też FA zabrało się i poszło po scaleniu...
~eM

Napisano: 27 mar 2014, 14:26

oczywiście uprawnień
pisałem z pamięci
~fa

Napisano: 27 mar 2014, 14:27

dalej nic nikt?
~ja

Napisano: 27 mar 2014, 14:32

chyba trzeba się ponownie zalogować :-)

mi odpowiedź od razu przyszła
~fa

Napisano: 27 mar 2014, 15:39

zalogowałam sie juz nie raz...
~ja

Napisano: 27 mar 2014, 16:08

a ja chciałam zawnioskować o FA ale ten kwadrat już jest zaznaczony i nieaktywny (szare okienko) ;>
~eM

Napisano: 31 mar 2014, 11:40

mam problem nie mogę się zalogować do CAS przez hasło od QuickSoft do świadczeń rodzinnych, może nie to wpisuję ja wpisałam identyfikator , a może trzeba podać login jak myślicie. boję się próbować bo już się logowałam dwa razy. Przez login i hasło do F.Fundusz to się zalogowałam i mam sprawozdania ale tylko do FA.
~ke



  
Strona 3 z 5    [ Posty: 42 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x