cas pomocy - Świadczenia rodzinne

  
Strona 2 z 2    [ Posty: 19 ]

Napisano: 25 mar 2014, 10:18

scalacie konta?
~nika


Napisano: 25 mar 2014, 11:13

Ja prowadzę rodzinne i alimenty i scaliłam konta. Przedwczoraj było ok a teraz nie mogę się zalogować:(
~~kk

Napisano: 25 mar 2014, 11:17

okej dzieki
~nika

Napisano: 25 mar 2014, 11:18

podobno ministerstwo wyłaczyło serwer..
u mnie też problem..na fa sie zalogowałam na sr nie, UW pomogł cos, ale teraz nic..biała karta
~MoniaM

Napisano: 25 mar 2014, 11:21

u mnie też biało sz....mnie trafi
~KAŚKA

Napisano: 25 mar 2014, 11:26

a u mnie 2 razy krzyczy nieprawidlowe haslo , a przeciez wpisuje poprawne , jak wczoraj. Czy u Was tez tak bywa ? Juz zglupialam , mysle czy zle haslo wpisuje , ech....:/
~nowaja

Napisano: 25 mar 2014, 12:18


a mam jeszce jedno pytanko jak prowadze SR i FA to luguje się na Sr i podaje hasło z Quickstata, jak dam scal konta to automatycznie na jednym haśle będe mogła obsługiwać SR i Fa? czy na FA tez mam sie zalogować w sac wpisując hasło z sFundusz i też dawać scal konta?

~nika

Napisano: 25 mar 2014, 12:24

a mnie interesuje czy jak ja robie SR- koleżanka FA i jeszcze inna PS - czy te konta należy scalić? czy moze byc że każda ma swoje
~mikixyz

Napisano: 25 mar 2014, 12:26

na jednym hasle wejdziesz do cas, tam jest fa, sr i ops
~ludek



  
Strona 2 z 2    [ Posty: 19 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x