Napisano: 12 lut 2016, 14:17
WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE DANYCH OSOBOWYCH Z CENTRALNEJ EWIDENCJI KIEROWCÓW
1. Wniosek do: Minister Cyfryzacji, Centralny Ośrodek Informatyki, ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa.
2. Wnioskodawca: Burmistrz Miasta...................
Adres do korespondencji:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej............................
3. Podstawa prawna upoważniająca do pozyskania danych albo wskazanie wiarygodnie uzasadnionej potrzeby posiadania danych w przypadku osób innych niż wymienione w art. 29 ustawy o ochronie danych osobowych:
Art. 100c ust. 1 pkt 12c ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz. 1137 ze zm.) w związku z art. 2 ust. 9, art. 5 ust. 3b pkt 2 ustawy z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawniony do alimentów (Dz. U. z 2015r., poz. 859 późn. zm. ). oraz art. 23 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1182 z późn.zm.).
Decyzja z dnia ................. Nr FA............. o uznaniu dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych.
4. Wskazanie przeznaczenia dla udostępnionych danych:
Postępowanie wobec dłużnika alimentacyjnego.
5. Oznaczenie lub nazwa zbioru, z którego mogą być udostępnione dane:
Centralna Ewidencja Kierowców.
6. Zakres żądanych informacji ze zbioru:
Proszę o udzielenie informacji, czy dłużnik alimentacyjny Pan.........................posiada prawo jazdy.
7. Informacje umożliwiające wyszukanie w zbiorze żądanych danych:
Imię Nazwisko
Adres
PESEL