CIS Ubezpieczenie - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 24 kwie 2024, 13:14

hejka jak wygląda u was kwestia ubezpieczenia uczestników z CIS?
otrzymałam pismo o ukońćzeniu okresu próbnego i konieczności ubezpieczenia przez nas.
1. Wywiadu nie przeprowadzam prawda?
2. zgłoszenie do księgowości idzie o okresie ubezpieczenia, prawda?
3. a jak wygląda informacja dla klienta? informujemy jakoś, czy nie?
4. i jak w systemie to robię? Pismo z CIS traktuję jako wniosek? a jak informację wprowadzam w system, skoro decyzji nie wydaje? Potem przecież listę wypłat do księgowej muszę jakoś wygenerować :?
Byłabym wdzięczna o wszelkie podpowiedzi i wzory, bo moi poprzednicy robili zupełnie inaczej, a na forum czytałam jeszcze co innego
MonkaBiedronka
Stażysta
Posty: 146
Od: 02 mar 2023, 9:36
Zajmuję się: dobre pytanie


Napisano: 26 kwie 2024, 9:58

ktoś coś? :(
MonkaBiedronka
Stażysta
Posty: 146
Od: 02 mar 2023, 9:36
Zajmuję się: dobre pytanie

Napisano: 30 kwie 2024, 8:56

MonkaBiedronka pisze:
26 kwie 2024, 9:58
ktoś coś? :(
:?: :?: :?: :(
MonkaBiedronka
Stażysta
Posty: 146
Od: 02 mar 2023, 9:36
Zajmuję się: dobre pytanie


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x