co z zakupionymi licencjami - Dobry Start (300+)

  
Strona 1 z 5    [ Posty: 48 ]

Napisano: 02 cze 2021, 9:55

mam takie pytanko co z zakupionymi licencjami do obsługi 300 plus. Sygnity rozsyła faktury ale skoro nie mamy tego obsługiwać to i licencja nie potrzebna. Czy ktoś wie coś na ten temat ?
Po prostu nie lubię być sztucznie miła ..
Ewela77
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1156
Od: 05 cze 2014, 12:25
Zajmuję się:


Napisano: 02 cze 2021, 10:09

przecież ich to nie obchodzi.... wydali miliony na wybory, których nie było to takimi groszami się nie będą przejmować... a niech samorządy stracą, dokopmy im jeszcze bardziej
Alalala
Inspektor
Posty: 2333
Od: 05 sie 2016, 9:20
Zajmuję się: ŚW/FA/ST/DM
Lokalizacja: woj. pomorskie

Napisano: 02 cze 2021, 12:15

Ja też się dzisiaj nad tym zastanawiałam i napisałam do nich pismo, gdyż nie widzę podstaw aby płacić za coś, co nam jest niepotrzebne. Nie wiadomo gdzie to nawet zaksięgować, bo przecież już budżetu nie będzie ma Dobry Start.
ja na razie nie płacę, choć ich prawnicy twierdzą, że naturalnie powinniśmy zapłacić.
Podzielcie się, co robicie.
Prac socjalny
Praktykant
Posty: 30
Od: 06 lis 2019, 10:38
Zajmuję się: pracownik socjalny

Napisano: 02 cze 2021, 13:46

Prac socjalny pisze:
02 cze 2021, 12:15
Ja też się dzisiaj nad tym zastanawiałam i napisałam do nich pismo, gdyż nie widzę podstaw aby płacić za coś, co nam jest niepotrzebne. Nie wiadomo gdzie to nawet zaksięgować, bo przecież już budżetu nie będzie ma Dobry Start.
ja na razie nie płacę, choć ich prawnicy twierdzą, że naturalnie powinniśmy zapłacić.
Podzielcie się, co robicie.
a przesłali jakąś odpowiedź ?
Po prostu nie lubię być sztucznie miła ..
Ewela77
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1156
Od: 05 cze 2014, 12:25
Zajmuję się:

Napisano: 02 cze 2021, 15:01

Szanowni Państwo,


w odpowiedzi na wiadomość, uprzejmie wyjaśniamy, iż zgodnie z wiążącą nas umową oraz złożoną Państwu ofertą dostarczyliśmy Państwu licencję m.in. na korzystanie z produktu Dobry Start wraz z utrzymaniem tego oprogramowania. Zarówno licencja, jak usługi utrzymania obejmują okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2021 r., co oznacza, iż jesteśmy w trakcie realizacji umowy i nie ma możliwości skorygowania takiego już realizowanego zamówienia. Pragniemy zwrócić Państwa uwagę, że dostarczone oprogramowanie służy do obsługi programu Dobry Start w zakresie wykonywania zadań zarówno obsługi samych wniosków beneficjentów programu, jak i czynności związanych z rozliczaniem, windykacją oraz sprawozdawczością wymaganymi przepisami i także obsługiwanymi w dostarczonym Państwu oprogramowaniu. Rozumiemy, iż co prawda okres zasiłkowy obejmuje okres od lipca danego roku do czerwca następnego roku i podzielony jest pomiędzy dwa lata kalendarzowe, ale czynności związane z realizacją zadań obejmują bez wątpliwości cały rok kalendarzowy i tak też – obejmując rok kalendarzowy liczony od 1 stycznia – skonstruowana jest i świadczona na Państwa rzecz usługa oraz dostarczana licencja. Tym samym wykorzystując oprogramowanie musieliście Państwo wykonywać zadania objęte programem Dobry Start w 2021 r., co najmniej w zakresie: sporządzenia resortowego sprawozdania rocznego (SDS) oraz obsługi raportu z usługi grupowej SIO (MEN) zakończonej wygenerowaniem z systemu sprawozdania. Dodatkowo złożona Państwu oferta obejmowała także oprogramowanie do obsługi Świadczenia Wychowawczego, a całość skonstruowana była na zasadzie usługi pakietowej i tak też skalkulowana, w szczególności w zakresie usług utrzymania oprogramowania objętego pakietem.

W związku z powyższym oraz obowiązującą nas umową i złożoną Państwu ofertą zobowiązani jesteśmy do wystawienia Państwu faktury za przekazaną licencję, jak również za towarzyszące dostarczonej Państwu usłudze licencji świadczone przez nas na Państwa rzecz usługi utrzymania. Wyjaśniamy, iż zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług, podatnik świadczący usługę jest obowiązany do wystawienia faktury dokumentującej świadczenie usługi oraz do wpłaty wynikającego z niej podatku należnego do urzędu skarbowego.


Z wyrazami szacunku

Zespół Sygnity S.A.
Prac socjalny
Praktykant
Posty: 30
Od: 06 lis 2019, 10:38
Zajmuję się: pracownik socjalny

Napisano: 02 cze 2021, 15:02

Nie wiem co z tym zrobić, bo skarbnik twierdzi, że opłacenie faktury to niegospodarność z mojej strony.
Prac socjalny
Praktykant
Posty: 30
Od: 06 lis 2019, 10:38
Zajmuję się: pracownik socjalny

Napisano: 07 cze 2021, 11:17

większośc ma ten problem, na nas znowu padło, nikt nie zastanowił z czego mamy to opłacic? tez mam podobną odpowiedz z sygnity
wika2
Starszy referent
Posty: 566
Od: 25 kwie 2017, 9:13
Zajmuję się: sr

Napisano: 07 cze 2021, 12:28

Prac socjalny pisze:
02 cze 2021, 15:01
Szanowni Państwo,


w odpowiedzi na wiadomość, uprzejmie wyjaśniamy, iż zgodnie z wiążącą nas umową oraz złożoną Państwu ofertą dostarczyliśmy Państwu licencję m.in. na korzystanie z produktu Dobry Start wraz z utrzymaniem tego oprogramowania. Zarówno licencja, jak usługi utrzymania obejmują okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2021 r., co oznacza, iż jesteśmy w trakcie realizacji umowy i nie ma możliwości skorygowania takiego już realizowanego zamówienia. Pragniemy zwrócić Państwa uwagę, że dostarczone oprogramowanie służy do obsługi programu Dobry Start w zakresie wykonywania zadań zarówno obsługi samych wniosków beneficjentów programu, jak i czynności związanych z rozliczaniem, windykacją oraz sprawozdawczością wymaganymi przepisami i także obsługiwanymi w dostarczonym Państwu oprogramowaniu. Rozumiemy, iż co prawda okres zasiłkowy obejmuje okres od lipca danego roku do czerwca następnego roku i podzielony jest pomiędzy dwa lata kalendarzowe, ale czynności związane z realizacją zadań obejmują bez wątpliwości cały rok kalendarzowy i tak też – obejmując rok kalendarzowy liczony od 1 stycznia – skonstruowana jest i świadczona na Państwa rzecz usługa oraz dostarczana licencja. Tym samym wykorzystując oprogramowanie musieliście Państwo wykonywać zadania objęte programem Dobry Start w 2021 r., co najmniej w zakresie: sporządzenia resortowego sprawozdania rocznego (SDS) oraz obsługi raportu z usługi grupowej SIO (MEN) zakończonej wygenerowaniem z systemu sprawozdania. Dodatkowo złożona Państwu oferta obejmowała także oprogramowanie do obsługi Świadczenia Wychowawczego, a całość skonstruowana była na zasadzie usługi pakietowej i tak też skalkulowana, w szczególności w zakresie usług utrzymania oprogramowania objętego pakietem.

W związku z powyższym oraz obowiązującą nas umową i złożoną Państwu ofertą zobowiązani jesteśmy do wystawienia Państwu faktury za przekazaną licencję, jak również za towarzyszące dostarczonej Państwu usłudze licencji świadczone przez nas na Państwa rzecz usługi utrzymania. Wyjaśniamy, iż zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług, podatnik świadczący usługę jest obowiązany do wystawienia faktury dokumentującej świadczenie usługi oraz do wpłaty wynikającego z niej podatku należnego do urzędu skarbowego.


Z wyrazami szacunku

Zespół Sygnity S.A.
Zadzwoń do UW z zapytaniem co z tym planują zrobić i daj znać ;)
Pozdrawiam :D
Eswuszka
Referent
Posty: 254
Od: 27 kwie 2017, 10:54
Zajmuję się: świadczenia

Napisano: 07 cze 2021, 14:45

czy ktos sie juz dowiadywał jak ta spraw wyglada w Topteam?
kalina.malina
Starszy referent
Posty: 758
Od: 25 sty 2021, 13:12
Zajmuję się: wszystkim

Napisano: 08 cze 2021, 12:09

faktura na 715,86 zł. licencja i kto zapłaci ? :shock: sygnity stoi na stanowisku i moim zdaniem mają rację płaćcie skoro zamawialiście ....
jasiak
VIP
Posty: 3398
Od: 08 mar 2017, 13:29
Zajmuję się: Św/Fa/ŚR


  
Strona 1 z 5    [ Posty: 48 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x