My wysyłamy tak cały czas, pismo przewodnie ( z inf. że przesyłamy listę osób, które otrzymują dodatek) i załączamy listy wypłatFantomas pisze: ↑09 cze 2021, 15:02Powiem więcej: od 1 lipca nie możemy zarządcom wysyłać żadnych decyzjiart 7 ust. 7 został zmieniony. Będziemy wysyłać tylko informację o wysokości przyznanego dodatku oraz okresie na jaki został przyznany.
Tak się zastanawiam jak to w praktyce uprościć? Jakaś zbiorówka na koniec miesiąca? Macie jakieś pomysły? Chyba że listy wypłat zaliczyć jako taką informację![]()
Do czerwca jest obowiązek wysyłać decyzje do zarządcy lub osobie uprawnionej do pobierania należności wg ustawy. Niektóre ośrodki zrezygnowały z tego, gdyż wg rodo nie powinny być wysyłane wyliczenia, dane wrażliwe itd. Od lipca br wystarczy na listach wypłat zaznaczyć okres na jaki został przyznany dodatek mieszkaniowy i to będzie ta informacja. Tak mi się wydaje i tak raczej będziemy robić.Fantomas pisze:Powiem więcej: od 1 lipca nie możemy zarządcom wysyłać żadnych decyzjiart 7 ust. 7 został zmieniony. Będziemy wysyłać tylko informację o wysokości przyznanego dodatku oraz okresie na jaki został przyznany.
Tak się zastanawiam jak to w praktyce uprościć? Jakaś zbiorówka na koniec miesiąca? Macie jakieś pomysły? Chyba że listy wypłat zaliczyć jako taką informację
a jaki masz program?Fantomas pisze: ↑09 cze 2021, 15:02Powiem więcej: od 1 lipca nie możemy zarządcom wysyłać żadnych decyzjiart 7 ust. 7 został zmieniony. Będziemy wysyłać tylko informację o wysokości przyznanego dodatku oraz okresie na jaki został przyznany.
Tak się zastanawiam jak to w praktyce uprościć? Jakaś zbiorówka na koniec miesiąca? Macie jakieś pomysły? Chyba że listy wypłat zaliczyć jako taką informację![]()