Czy działa Wam empatia? - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 12 ]

Napisano: 14 sty 2016, 9:23

j.w.
filipinka


Napisano: 14 sty 2016, 9:27

jakby to powiedzieć.... Po tygodniu oczekiwania udało mi się uzyskać 2 odpowiedzi z ZUS. Na kilkanaście prób.
Z US - 0 odpowiedzi
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 20670
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:

Napisano: 14 sty 2016, 9:30

ruletka - niektóre się pobierają, inne - komunikat z róznymi błędami ...
nie wiem od czego to zależy
ew@1

Napisano: 14 sty 2016, 9:30

zus - 3 dni, us - natychmiast
@@@

Napisano: 14 sty 2016, 9:34

a na jakich programach pracujecie bo u mnie nie działa
Basia xxxxxx

Napisano: 14 sty 2016, 9:39

zus działa - odpowiedz po 24 godzinach, us - odpowiedz od razu. reszta nie działa
Magda198126
Starszy referent
Posty: 543
Od: 16 gru 2014, 16:03
Zajmuję się:

Napisano: 14 sty 2016, 9:57

sygnity
@@@

Napisano: 14 sty 2016, 9:59

a co jeśli ZUS odp że składka jest zero
skoro babka ma emeryturę w ZUS więc składki muszą iść ...
mam że składka za 2014-01-01 do 2014-12-31
i odp że 0
? ja coś źle zrobiłam ?
gasiak

Napisano: 14 sty 2016, 10:20

Rozmawiałam wczoraj z Panem (koordynatorem ds. Empati) z Śląskiego Urzędu wojewódzkiego i Pan wręcz błagał byśmy ruszyli z pisaniem skarg do Departamentu Informatyki Ministerstwa, Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (może być za pośrednictwem UW), że system Empatia@ nie działa, macie uniemożliwioną pracę nad w nioskami, urzędu skarbowe nie odpiszą na wasze pisemne zapytania (tylko elektronicznie), jest praca całkowicie dezorganizowana itd....

I ja chyba Pana posłucham i dziś to zrobię

P.S. Dlaczego oni zlikwidowali te wzory oświadczeń strony o dochodach i składkach zdr. - to jest dla mnie niepojęte, a zwłaszcza w dobie gdy nic nie działa :?: :!: :?: :!: :?: :!: :?:
*Ilona

Napisano: 14 sty 2016, 10:42

gasiak pisze:a co jeśli ZUS odp że składka jest zero
skoro babka ma emeryturę w ZUS więc składki muszą iść ...
mam że składka za 2014-01-01 do 2014-12-31
i odp że 0
? ja coś źle zrobiłam ?
Należy się zastosować do objaśnień Ministerstwa:

W przypadku niezgodności pomiędzy danymi pozyskanymi w wyniku wywołania usługi, a informacjami pozyskanymi w trakcie postępowania administracyjnego, nie należy zakładać z góry większej wiarygodności danych pozyskanych z systemu zewnętrznego.

W przypadku rozbieżności należy przeprowadzić normalne postępowanie wyjaśniające na bazie pozyskanych informacji. Nawet w przypadku danych identyfikacyjnych może się zdarzyć, że wystąpi rozbieżność w wyniku braku synchronizacji aktualizacji danych pomiędzy systemami zewnętrznymi.

W przypadku uzyskania odpowiedzi potwierdzającej informacje uzyskane od beneficjenta obsługa sprawy jest kontynuowana rutynowo jak w przypadku przedstawienia poprawnego zaświadczenia
.

pozrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 12 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x