a co jeśli ZUS odp że składka jest zero
skoro babka ma emeryturę w ZUS więc składki muszą iść ...
mam że składka za 2014-01-01 do 2014-12-31
i odp że 0
? ja coś źle zrobiłam ?
Rozmawiałam wczoraj z Panem (koordynatorem ds. Empati) z Śląskiego Urzędu wojewódzkiego i Pan wręcz błagał byśmy ruszyli z pisaniem skarg do Departamentu Informatyki Ministerstwa, Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (może być za pośrednictwem UW), że system Empatia@ nie działa, macie uniemożliwioną pracę nad w nioskami, urzędu skarbowe nie odpiszą na wasze pisemne zapytania (tylko elektronicznie), jest praca całkowicie dezorganizowana itd....
I ja chyba Pana posłucham i dziś to zrobię
P.S. Dlaczego oni zlikwidowali te wzory oświadczeń strony o dochodach i składkach zdr. - to jest dla mnie niepojęte, a zwłaszcza w dobie gdy nic nie działa
gasiak pisze:a co jeśli ZUS odp że składka jest zero
skoro babka ma emeryturę w ZUS więc składki muszą iść ...
mam że składka za 2014-01-01 do 2014-12-31
i odp że 0
? ja coś źle zrobiłam ?
Należy się zastosować do objaśnień Ministerstwa:
W przypadku niezgodności pomiędzy danymi pozyskanymi w wyniku wywołania usługi, a informacjami pozyskanymi w trakcie postępowania administracyjnego, nie należy zakładać z góry większej wiarygodności danych pozyskanych z systemu zewnętrznego.
W przypadku rozbieżności należy przeprowadzić normalne postępowanie wyjaśniające na bazie pozyskanych informacji. Nawet w przypadku danych identyfikacyjnych może się zdarzyć, że wystąpi rozbieżność w wyniku braku synchronizacji aktualizacji danych pomiędzy systemami zewnętrznymi.
W przypadku uzyskania odpowiedzi potwierdzającej informacje uzyskane od beneficjenta obsługa sprawy jest kontynuowana rutynowo jak w przypadku przedstawienia poprawnego zaświadczenia.