Czy jeśli uczę się, a rodzice mnie nie utrzymują mogę liczyć

Wybrane tematy:
Wzory decyzji Wzory wniosków o świadczenia rodzinne - UKRAINA Zmiana wysokości świadczenia pielęgnacyjnego ZANIM ZAŁOŻYSZ NOWY TEMAT - PRZECZYTAJ! kwestia ŚP dopytanie Kiedy wypłacacie świadczenie rodzinne ??
ODPOWIEDZ
Heeelp

Czy jeśli uczę się, a rodzice mnie nie utrzymują mogę liczyć

Post autor: Heeelp »

Witam, mam takie pytanie...
Od 1,5 roku nie mieszkam z rodzicami. Jestem w ostatniej klasie technikum, rodzice nie dają mi żadnych pieniędzy. Czy mogę liczyć na jakieś wsparcie finansowe od państwa?
Zamieszczałam już post wcześniej, ale zginął w tej lawinie pytań. Ktoś jednak zapytał z czego się utrzymuję, więc tu napiszę.
Mój chłopak pracuje, ale nie powiem - ciężko jest. On kokosów nie zarabia, a życie wiadomo kosztuje. Do tego moja szkoła to też dość spory wydatek - tym bardziej teraz kiedy matura za pasem i co chwila każą nowe książki kupować. A ja naprawdę nie mam już skąd na to brać. ;/

Wiem, wcześniej powinnam się za to zabrać, ale wcześniej żył jego tata, trochę nam pomagał i jakoś dawaliśmy radę. Teraz już nie ma kto nam pomóc.

Chciałabym się dowiedzieć, czy mogę liczyć na jakieś stypendium czy coś w tym rodzaju? Nie chciałabym iść do rodziców po alimenty.

Może to głupie z mojej strony, ale uważam, że oni sami powinni dojść do tego, że powinni mi dawać chociaż na szkołę. Stać ich na to. A żadne nawet nie zapytało czy mi na coś brakuje, czy mam na szkołę. Od razu tylko powiedzieli rodzinie, że w ogóle nie chodze do szkoły, że nie zdam etc. Co oczywiście jest absolutną głupotą. Chodzę do szkoły, co więcej uważam, że mam całkiem niezłe stopnie.

PROSZĘ O POMOC.
Z góry DZIĘKUJĘ.
Awatar użytkownika
de Charette
Administrator
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: Czy jeśli uczę się, a rodzice mnie nie utrzymują mogę li

Post autor: de Charette »

jak nie zasądzisz alimentów to u nas nic nie uzyskasz.