czy trzeb ogłosić konkurs? - Kadry

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 30 wrz 2016, 8:55

Dziewczyna wygrała konkurs na stanowisko urzędnicze. Dostała umowę na 6 miesięcy. Umowa sie kończy, dziewczyna podoba się dyrektorowi jako pracownik Czy należy ponownie ogłosić konkurs aby dostała 2 umowę?
ela543


Napisano: 02 paź 2016, 15:23

NIE - przedłuża się umowę o pracę
zzzz

Napisano: 04 paź 2016, 9:18

A przy kolejnej umowie trzeba wszystko od nowa dawać tzn - zakres obowiązków, informacja o warunkach zatrudnienia itp?
gops321

Napisano: 04 paź 2016, 10:31

nie, nie trzeba
kasiul

Napisano: 19 sty 2017, 10:28

Służba i egzamin jeszcze jeśli wczesniej nie miała.
gops321 pisze:A przy kolejnej umowie trzeba wszystko od nowa dawać tzn - zakres obowiązków, informacja o warunkach zatrudnienia itp?
Na pewno warunki zatr. w KP jest , że "w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy".
Również daję zakres czynności - tak dla jasności bo czasami zmieniam.
Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych. E. Hemingway
alanka
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 480
Od: 07 mar 2007, 16:04
Zajmuję się:
Lokalizacja: Polska

Napisano: 20 sty 2017, 10:49

A jak dałam pracownikowi od 500+ upoważnienie do realizacji ustawy za życiem to muszę to jeszcze dopisać mu do zakresu czynności czy upoważnienie wystarczy
v..v

Napisano: 20 sty 2017, 14:07

?????
v..v



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem