Klient pełnoletni we wrześniu złożył wniosek o stypendium. Decyzją zostało mu przyznane dnia 01.12.2022 na okres 01.09.2022 - 31.12.2022 z warunkiem udokumentowania faktur do dnia 12.12.2022, wypłaty mieliśmy dnia 14.12.2022 r. Kwota stypendium nie została mu wypłacona w związku z brakiem współpracy, i niedostarczeniem tych faktur.
Następnie w kwietniu w związku z nowym rokiem budżetowym wysłaliśmy zawiadomienie o wszczęciu postępowania, wezwanie do wstawienia się w związku z sytuacją dochodową czy uległa zmianie oraz oświadczenie na zgodę decyzji na półrocze na okres 01.01.2023-30.06.2023. Otrzymał wszystko dnia 18.04.2023
Klient nie wstawił się do ośrodka nie przyniósł faktur ani za okres zeszłego półrocza ani za okres tego półrocza. Nie wstawił się na wezwanie wysłane w kwietniu, na którym był termin do dnia 15.05.2023 w celu weryfikacji czy się zmieniła sytuacja dochodowa itd.
co mam teraz zrobić, żeby proceduralnie było ok?
co zrobić z niewypłaconą decyzją z grudnia oraz z aktualnie wszczętym postępowaniem ?
myślałam o wznowieniu postępowania i uchyleniu decyzji grudniowej. A wszczęcie postępowania umorzyć.. lecz nie wiem czy jest to prawidłowe skoro uchyliłam decyzję to nie powinnam wszczynać postępowania ?
Wybaczcie za ten chaos, ale jestem nowa w stypendiach. Starałam się wszystko opisać szczegółowo dla większego oglądu sprawy
