decyzja o nienazeżnie pobranym dodatku
-
- Stażysta
- Zajmuję się:
- Kontakt:
decyzja o nienazeżnie pobranym dodatku
witam poratuje ktoś wzorem decyzji o nienależnie pobranym dodatku mieszkaniowym? wnioskodawca zataił dochody i teraz wyszło ze powinien mieć mniejszy dodatek przyznany. jak to po kolei ugryśc? pomoże ktos? ja jestem nowa i zielona
-
- VIP
- Zajmuję się: DM DE
- Kontakt:
Re: decyzja o nienazeżnie pobranym dodatku
procedura jest taka:
- wznawiasz postępowanie (wydajesz postanowienie)
- wzywasz do wyjasnienia sprawy, zbierasz materiały dowodowe itp.
- wysyłasz pismo do wnioskodawcy informujące o możliwości zapoznania się z materiałem dowodowym
- wydajesz decyzję, w której: uchylasz poprzednią decyzję i przyznajesz dodatek w nowej kwocie
- jesli się nie odwoła to wydajesz decyzję żądająca zwrotu nienaleznie pobranego dodatku
Warto wspomnieć, że dodatek w nowej kwocie mozesz wypłacac dopiero, gdy wnioskodawca spłaci nienaleznie pobrany dodatek.
Teraz powiedz, o który wzór decyzji Ci chodzi? Ten ostatni do zwrotu? czy uchylajacą?
- wznawiasz postępowanie (wydajesz postanowienie)
- wzywasz do wyjasnienia sprawy, zbierasz materiały dowodowe itp.
- wysyłasz pismo do wnioskodawcy informujące o możliwości zapoznania się z materiałem dowodowym
- wydajesz decyzję, w której: uchylasz poprzednią decyzję i przyznajesz dodatek w nowej kwocie
- jesli się nie odwoła to wydajesz decyzję żądająca zwrotu nienaleznie pobranego dodatku
Warto wspomnieć, że dodatek w nowej kwocie mozesz wypłacac dopiero, gdy wnioskodawca spłaci nienaleznie pobrany dodatek.
Teraz powiedz, o który wzór decyzji Ci chodzi? Ten ostatni do zwrotu? czy uchylajacą?
-
- Stażysta
- Zajmuję się:
- Kontakt:
dziekuje za odpowiedz. dopytam jeszcze. czyli jak decyzja jest do konca kwietnia ( wypłata już była) to ją uchylam w całości i przyznaje nowe kwoty na nowej decyzji?