Decyzja SKO do ponownego rozpatrzenia na ŚP
-
- Stażysta
- Zajmuję się: DE,DM,FA,ŚW
- Kontakt:
Decyzja SKO do ponownego rozpatrzenia na ŚP
Dzień dobry. Jestem nowa w świadczeniach rodzinnych i chciałam zaciągnąć opinii jak przeprowadzić procedurę, bo na forum czytałam już kilka opinii. Pani starała się o ŚP w związku ze sparowaniem opieki nad niepełnosprawną babcią. Oczywiście od nas otrzymała decyzję odmowną, odwoływała się, a SKO uchyliło naszą decyzję w całości i przekazało do ponownego rozpatrzenia. SKO podał wytyczne jakie mamy wykazać dodatkowo w wywiadzie.
Teraz moje pytanie brzmi czy my znowu wydajemy decyzję odmowną czy możemy przyznać jak Pani spełnia wytyczne?
Teraz moje pytanie brzmi czy my znowu wydajemy decyzję odmowną czy możemy przyznać jak Pani spełnia wytyczne?
- Tom.
- Administrator
- Zajmuję się: SR, CP, dodatki paliwowe ;)
- Kontakt:
Re: Decyzja SKO do ponownego rozpatrzenia na ŚP
możecie rozstrzygnąć jak chcecie, oby zgodnie z materiałem dowodowym 

-
- Stażysta
- Kontakt:
Ale niepełnosprawność babci powstała po ukończeniu przez nią 25 roku życia to chyba najbezpieczniej jest wydać decyzję odmowną i niech się wnuczka odwołuje?
- Tom.
- Administrator
- Kontakt:
ty nie masz robić bezpiecznie tylko zgodnie z prawem... jeśli SKO ci wskazało prawidłową wykładnię i zaleciło jej zastosowanie to pominięcie tych wskazań może spełniać przesłanki art 231KK