Do Ewalu i innych osób - ZUS przedłuża oczekiwanie - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 13 sty 2016, 15:57

Witam,
drążyliśmy dzisiaj temat o którym pisaliście, że ciągle z ZUSu przychodzi przedłużenie czasu po jakim ma udostępnić odpowiedź na Wasze pytania.

Dzięki uprzejmości osoby z jednego z Ośrodków, gdzie ten problem miał miejsce, otrzymaliśmy treści zleceń i odpowiedzi Empatii.

Oryginalna - nie przetworzona w żaden sposób przez system dziedzinowy odpowiedź z ZUS jest taka:

========================
2016-01-13 07:48:13.2820
========================

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<v3:kodpPobranieWynikuZleceniaSkladki xmlns:v3="https://mpips.gov.pl/xsd/csizs/pi/zus/v3">
<statusZlecenia>4</statusZlecenia>
</v3:kodpPobranieWynikuZleceniaSkladki>

Jak widać, ZUS zwraca wynik statusZlecenia = 4

Teraz trzeba sięgnąć do wymagań homologacyjnych Ministerstwa, na podstawie których działają systemy dziedzinowe, załączam w formie rysunku:
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska


Napisano: 13 sty 2016, 16:04

c.d.

W związku z tym że system dziedzinowy otrzymuje odpowiedź że dane nie zostały jeszcze przygotowane, to znów zgodnie z wymaganiami homologacyjnymi:

SD musi umożliwiać zapytanie o dostępność odpowiedzi na złożone zapytanie o podanym identyfikatorze, po upływie określonego okresu czasu od zapytania pierwotnego i w określonym odstępie czasu, korzystając z udostępnionej usługi PI CSIZS. Komunikaty odpowiedzi muszą być zaprezentowane użytkownikowi.

Dla operacji:
 zlecUdostepnienieSkladek (zapytanie Z1p) okres oczekiwania to 15 min. oraz interwał odpytywania to 1 min. do końca dnia pracy, od następnego dnia odpytywanie raz dziennie;


Zatem po otrzymaniu odpowiedzi ZUSu, że dane nie zostały jeszcze przygotowane, wolno nam zapytać o to samo dopiero kolejnego dnia - stąd komunikaty które otrzymujecie.

Oczywiście zdaję sobie sprawę, że to tłumaczenie, w żaden sposób nie tłumaczy dlaczego ZUS nie przygotowuje danych, ale ważne żebyście mieli świadomość, że my jako dostawcy systemów dziedzinowych jesteśmy w tej sytuacji bezsilni - mamy wymagania które musieliśmy spełnić i nie możemy ich przekroczyć - jesteśmy w pełni skazani na łaskę ZUSu kiedy przygotuje odpowiedź.

pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 14 sty 2016, 13:20

przypominam temat
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x