Do Pana Tomka pilne bardzo - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 13 ]

Napisano: 15 sty 2016, 9:56

Panie Tomku bardzo prosze mi powiedziec jak mam roziwazac problem z twarda walidacja w zbiorach centralnych bo pojawił mi się komunikat, że:
Występuje niepoprawny kod słownika: Słownik_SRs014_KodRodzajuDochoduBezPodatku.
Ilość wystąpień: 2
Rodzaj walidacji: twarda
Szczegóły

ilosc:2-kod:715

CO MAM ZROBIC I GDZIE WEJSC ZEBY TO POPRAWIC
rigoooo


Napisano: 15 sty 2016, 10:17

Proszę spróbować z menu wybrać "Sprawdź integralność bazy danych" i potem spróbować ponownie wykonać zbiór centralny.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 15 sty 2016, 10:48

Panie Tomku zrobiłam tak jak pan mowilm wykonałam ponownie zbior i go pzresłałam ale znowu mam twarda walidacje ten problem nie zniknał co mam z tym zrobić? jest jeszcze jakis sposob ??
rigooo

Napisano: 15 sty 2016, 11:51

moze zna ktoś wie jak temu zaradzić?
rigooo

Napisano: 15 sty 2016, 11:52

No to w tym momencie pozostaje zgłoszenie na serwis, to będziemy szukać przyczyny.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 15 sty 2016, 12:20

napisałam kazano mi spakować wiec weszłam w folder zbiory centralne u siebie i to co sie utworzyło przy tworzeniu zbioru centralnego sapkowałam do rar mam nadzieje ze tak to miałam zrobic?
rigooo

Napisano: 15 sty 2016, 12:23

ale kazano spakować plik ze zbiorem? Czy bazę danych?
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 15 sty 2016, 12:23

Mam to samo, wrzucone na HD, ale jeszcze nie rozwiązane.
mnm

Napisano: 15 sty 2016, 12:34

Napisali tak: Prosimy o dołączenie spakowanego zbioru centralnego do zgłoszenia. Musimy sprawdzić państwa zbiór centralny pod kątem błędów
rigooo

Napisano: 15 sty 2016, 12:35

mnm pisze:Mam to samo, wrzucone na HD, ale jeszcze nie rozwiązane.
a kiedy zglosiłes/as problem cos czuje ze ten zbior jak dobrze pojdzie przesle w poniedziałek dopiero
rigooo



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 13 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x