do Pana Tomka SYGNITY - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 13 maja 2016, 10:06

Witam serdecznie. mam takie pytanie, czy jest możliwość, żeby w SYGNITY pokazywał się jakiś komunikat, że przyszła odpowiedź z ZUSu do tego i tego wniosku?. to by było duuuuże ułatwienie....
b.k.


Napisano: 13 maja 2016, 10:16

Nie, ponieważ to zabija wydajnościowo Empatię. Niektórzy dostawcy (właściwie jeden) tak miał i go Ministerstwo skrytykowało za to i zabroniło takich rzeczy robić, bo przez to Empatia słabo działała, jak automatycznie odpytywał ją o to czy już jest odpowiedź.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6043
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 13 maja 2016, 10:24

szkoda. dziękuję za odpowiedź:)
b.k.

Napisano: 13 maja 2016, 10:26

No ale teraz większość odpowiedzi z ZUSu przychodzi w ciągu 15 minut, więc to już nie jest taki problem jak kiedyś.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6043
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 14 maja 2016, 8:23

mimo wszystko to jest mało satysfakcjonujące bo takiE wnioskI odkaładamy i ponownie do nich wracamy a przy ilości Hurtowej to jest ...no.
Oczywiście to nie Pana wina ale ułatwiłoby pracę jeśli odpowiedż byłaby automatycznia - OD RAZU jak z MF.

A mam pyt.
Czy byłaby możliwość zmiany w systemie przy przypisywaniu nr konta dla SW w przypadku gdy jest inne niż w SR - NA ETAPIE WPROWADZANIA WNIOSKU - chodzi o możliwość wówczas wybrania odpowiedniego modułu dla danego konta.
Wiem ,ze teraz jest to możliwe w modyfikacji danych osobowych - ale to nie ułatwia pracy.
Zaznaczam, że tak jak u nas jesteśmy odrębnym działem i mamy dostęp tylko do śW.
together

Napisano: 14 maja 2016, 8:35

together pisze: Czy byłaby możliwość zmiany w systemie przy przypisywaniu nr konta dla SW w przypadku gdy jest inne niż w SR - NA ETAPIE WPROWADZANIA WNIOSKU - chodzi o możliwość wówczas wybrania odpowiedniego modułu dla danego konta.
Wiem ,ze teraz jest to możliwe w modyfikacji danych osobowych - ale to nie ułatwia pracy.
Zaznaczam, że tak jak u nas jesteśmy odrębnym działem i mamy dostęp tylko do śW.
przyłączam się .. różne konta to dla mnie teraz największy problem .. jest tego coraz więcej ... a i jeszcze jedno: skł. zdrowotne rencistów ... masakra :twisted:
"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" — Jonasz Kofta
„Kochająca osoba żyje w kochającym świecie. Wroga osoba żyje we wrogim świecie. Każdy, kogo spotykasz jest Twoim lustrem” - Ken Keyes
ewalu
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 9550
Od: 12 maja 2011, 15:17
Zajmuję się:
Lokalizacja: lubelskie, Polska

Napisano: 15 maja 2016, 17:22

Przyłączam się do zbiorowej zgryzoty - składek zdrowotnych od rencistów. :x
Mało pomocne są również dochody wskazane z Powiatowych Urzędów Pracy z tytułu stażu/zasiłku/stypenduim bo są BRUTTO ! Litości- nas obowiązują stawki netto.
I brak możliwości wskazania przez Empatię dokładnego miesiąca pobierania zasiłku jaki nas interesuje. :evil:
together

Napisano: 15 maja 2016, 21:49

together pisze:Mało pomocne są również dochody wskazane z Powiatowych Urzędów Pracy z tytułu stażu/zasiłku/stypenduim bo są BRUTTO ! Litości- nas obowiązują stawki netto.
together pisze:mimo wszystko to jest mało satysfakcjonujące bo takiE wnioskI odkaładamy i ponownie do nich wracamy a przy ilości Hurtowej to jest ...no.Oczywiście to nie Pana wina ale ułatwiłoby pracę jeśli odpowiedż byłaby automatycznia - OD RAZU jak z MF.
Oprogramowanie dziedzinowe jedynie odbiera odpowiedzi z Empatii, nie ingerując w żaden sposób w ich treść, ani nie mając na nią wpływu. Z wszelkimi postulatami dotyczącymi treści odpowiedzi Empatiii trzeba pisać do Twórcy Wymagań (MRPiPS). Podobnie z czasem odpowiedzi, gdyż na nią system dziedzinowy też nie ma wpływu.
together pisze:Czy byłaby możliwość zmiany w systemie przy przypisywaniu nr konta dla SW w przypadku gdy jest inne niż w SR - NA ETAPIE WPROWADZANIA WNIOSKU - chodzi o możliwość wówczas wybrania odpowiedniego modułu dla danego konta.
Ale przecież specjalnie dla Was to dorabialiśmy, już od aktualizacji DPP004 do wersji 2-1.7 tak to działa, że jak konto jest inne, to się zapisuje jako konto dla 500+, a konto tej samej osoby dla SR pozostaje nienaruszone. Wcześniej faktycznie wymagało to przestawienia z "wszystkie" na "SR" w danych osobowych w sposobie realizacji.

pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6043
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x