do ponownego rozpatrzenia św.pielęgn. SKO
-
- Podinspektor
- Zajmuję się:
- Kontakt:
do ponownego rozpatrzenia św.pielęgn. SKO
odmówiłam z powodu wieku a SKO uczepiło się faktycznej rezygnacji z zatrudnienia. Brak w wywiadzie informacji o rezygnacji. Osoba jest w KRUS i oświadczyła we wniosku o rezygnacji. Co teraz jeszcze od strony powinnam wziąć? Ma jechac do KRUSu i się wyrejestrować i dostarczyć zaświadczenie?
- Ruda1
- Starszy referent
- Zajmuję się: FA/SR/SW/CP i wszelkie dodatki
- Kontakt:
Re: do ponownego rozpatrzenia św.pielęgn. SKO
Moje SKO w przypadku rolników, chce żeby zbadać czy rolnik pobiera dopłaty, czy składa wnioski na zwrot akcyzy. Jeśli składa wnioski o dopłaty i o podatek akcyzowy to znaczy, że osoba nie zrezygnowała z pracy w gospodarstwie.
-
- Podinspektor
- Zajmuję się:
- Kontakt:
to jestem zaskoczona, mam rolników kobiety, którym SKO bez problemu przyznają ŚP. Tutaj składa syn na matkę i chcą potwierdzenia faktycznej rezygnacji z zatrudnienia.
- Ruda1
- Starszy referent
- Kontakt:
Moje SKO to samo nie wie czego chce.
-
- VIP
- Zajmuję się: Św/Fa/ŚR
- Kontakt:
moje SKO nie drąży spraw rolników, dopłat, akcyzy
a ostatnio mam nawał wniosków na śp ...
do krus u mnie jeżdżą dopiero po otrzymaniu decyzji przyznającej, sama też piszę do krus-u
oświadczenie niech napisze, i niech wpisze, że po otrzymaniu decyzji zgłosi się do krus, oni wyrejestrują z datą przyznania świadczenia ze względu na ubezpieczenie zdrowotne
a ostatnio mam nawał wniosków na śp ...

do krus u mnie jeżdżą dopiero po otrzymaniu decyzji przyznającej, sama też piszę do krus-u
oświadczenie niech napisze, i niech wpisze, że po otrzymaniu decyzji zgłosi się do krus, oni wyrejestrują z datą przyznania świadczenia ze względu na ubezpieczenie zdrowotne
- Ruda1
- Starszy referent
- Kontakt: