no tak... mam opcję jak się loguje czy ps czy wr ale jak wchodzę na wr to nie widać tam żadnych danych?? ani nic wprowadzić nie można... ups... pewnie coś trzeba najpierw \"zadziałać\" w ps??
1. logujesz się do aplikacji \"wsparcie rodziny\"
2. wchodzisz na na listę rodzin - widzisz tylko rodziny objęte obsługą w tej aplikacji (czyli na poczatku nie masz żadnej)
3. wybierasz z menu „Komórki organizacyjne” pozycję „pomoc społeczna”
4. znajdujesz rodzinę zarejestrowaną w pomocy społecznej, którą potrzebujesz objąć obsługą we wsparciu
5. wybierasz z menu \"Komórki organizacyjne” pozycję „Przypisz rodzinę do swojej komórki, jako kolejnej\" (uwaga! do tego musisz mieć uprawnienie które ustawia się w roli Administratora, na oknie użytkownika/pracownika).
6. Pomost poprosi o podanie daty, należy podać datę nie późniejszą od daty pierwszego wniosku tej rodziny, jaki masz zarejestrować we wsparciu.
7. przestawisz menu „Komórki organizacyjne” z powrotem na aplikację „wsparcie rodziny”, przeniesiona rodzina powinna być już widoczna
po wykonaniu tej czynności, rodzina pozostaje jedna, ale jest w obu aplikacjach, tj. w pomocy społecznej i w pieczy zastępczej. W każdej z nich ma niezależne od siebie teczki i dokumenty (wnioski, decyzje i inne) oraz może mieć różnych pracowników prowadzących. W teczce we wsparciu możesz wprowadzać wszystkie potrzebne dokumenty np. wniosek o przydzielenie asystenta, plan pracy z rodziną itd.
jesooo no normalnie zalogowana jestem na wr... ale mam wszelkie uprawnienia łacznie z administracją... i mam tylko zakładkę wsparcie rodziny... obsługa sprawozdan... administracja ale przy zakladce wsparcie rodziny nie mam nic nawet opcji menu czyzby mi na wzrok padło??
no własnie tego nie mam... jest tylko w oknie po lewo wsparcie rodziny i szkolenia... nic więcej a po środku nie ma również tych zakładek... puuuuuusto
Zobacz w roli Administratora na liście użytkowników/pracowników na siebie i na zakładkę: Wykonywane zadania czy tam masz zaznaczone wsparcie rodziny, na zakładkę Dane użytkownika czy tam masz wybrane role obsługa klienta-wsparcie rodziny i potem na zakładkę Uprawnienia i tam rozwiń wsparcie rodziny, i wszystko powinno być zaznaczone (\"ptaszek\" na białym polu, nie na szarym), to samo uprawnienia do czynności ogólnych.
Potem zaloguj się jeszcze raz.
Jak już masz dostęp do wszystkiego, to ważne żebyś sobie poprzypisywała rodziny do wsparia, wg tego sposobu co napisałem powyżej, to po to aby nie dublować rodzin które są już w pomocy społecznej.
pozdrawiam
to jest właśnie korzyść z tego że masz pomoc społeczną i wsparcie rodziny w jednym systemie, nie musisz drugi raz wprowadzać od zera rodzin, a co więcej, jak będziesz potrzebować jakichś statystyk np. liczby osób czy rodzin globalnie w ośrodku, to takie rodziny policzy Ci pojedyńczo, a nie podwójnie.