otrzymaliśmy mniej dotacji na obsługę KDR niż nalicza program do obsługi KDR. Czy rozliczacie w takim razie koszty do wysokości dotacji czy może rozliczacie tyle ile naliczył program i w sprawozdaniu rb50 wykazujecie w części 2 do sprawozdania ze że poniesiono wydatki własne ale dotacji nie otrzymano w tym roku. Nie wiem czy tak można?
a co robicie gdy dotacja nie starcza na podstawie wcześniej przewidywanej liczby wniosków, tzn. planowaliście 5 wniosków a przyjdzie 15 nowych osób, dotacja jest za mała,
rozlicza ją UW w nowym roku?
zawsze zwiększa dotację w starym roku jak zdąży?
czy przyjmujecie nowe wnioski czy czekacie na początek nowego roku?
czy dodatkowo piszecie do UW o dodatkowe środki?
wniosków się w tym roku posypało tyle że nikt nie był w stanie tego przewidzieć. My tez dostaliśmy mniej dotacji niż wynika z wyliczenia kosztów w programie do KDR. Rozliczę tyle ile dostaliśmy kasy bo co innego zrobić. Pisać nie ma co bo oni widzą w systemie ile kosztów się nalicza więc mają świadomość że brakło.