Działa Wam dzisiaj weryfikacja występowania osoby w CBB? - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 17 ]

Napisano: 14 lip 2017, 9:02

jak w temacie. Pojawia się błąd, nie weryfikuje tych danych i nie przepuszcza mnie do decyzji. Ktoś też ma taki problem?
Anka25
Referent
Posty: 308
Od: 29 mar 2017, 15:20
Zajmuję się: ŚW


Napisano: 14 lip 2017, 9:05

Anka25 pisze:jak w temacie. Pojawia się błąd, nie weryfikuje tych danych i nie przepuszcza mnie do decyzji. Ktoś też ma taki problem?

nie działa
pagap
Stażysta
Posty: 99
Od: 02 maja 2016, 20:23
Zajmuję się:

Napisano: 14 lip 2017, 9:18

U mnie dziś M.F. nie działa
iwonaj@
Referent
Posty: 278
Od: 31 mar 2017, 7:56
Zajmuję się: Ś.R. i Ś.W.

Napisano: 14 lip 2017, 9:40

Ja też mam taki problem;o a potrzebuje kogoś dodac do listy wypłat i aby dodac musze mieć zrobiony plan i decyzje a nie mogę;o;o
cytrusek
Awatar użytkownika
Stażysta
Posty: 167
Od: 20 mar 2017, 15:55
Zajmuję się: ŚW/DM/DE/KDR/OCHRONA_DANYCH

Napisano: 14 lip 2017, 9:48

zgłaszaliście do Wykonawcy Emp@tii?
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6052
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 14 lip 2017, 11:15

Anka25 pisze:jak w temacie. Pojawia się błąd, nie weryfikuje tych danych i nie przepuszcza mnie do decyzji. Ktoś też ma taki problem?
Mama to samo...pojawia się komunikat:
2017-07-14 11:11:51,108 Informacja Rozpoczęto proces weryfikacji tożsamości osoby w Centralnej Bazie Beneficjentów.
2017-07-14 11:12:51,376 Błąd Nie można połączyć się z serwerem CSIZS Emp@tia albo odpowiedź serwera nie jest zrozumiała.
Prosimy sprawdzić połączenie internetowe oraz konfigurację proxy i firewall,
zgodnie z wytycznymi instrukcji podłączenia Jednostki Terenowej do CSIZS.
Jeżeli problem nadal będzie występował, prosimy o skontaktowanie się
z Centrum Wsparcia Użytkowników CSIZS Emp@tia
Telefon: (32) 323-16-56
Poczta e-mail: [email protected]
Fax: (32) 323-13-55
Portal: https://hd.softiq.pl
mikaa
Stażysta
Posty: 182
Od: 25 maja 2017, 14:30
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 14 lip 2017, 11:30

a jaka odpowiedź Emp@tii jest pod przyciskiem "Pokaż odpowiedź" w dzienniku zdarzeń dla integracji z Emp@tią, dla tego zdarzenia?
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6052
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 14 lip 2017, 11:54

odp. jest taka:


========================
2017-07-14 11:12:51.3450
========================


Read timed out
mikaa
Stażysta
Posty: 182
Od: 25 maja 2017, 14:30
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 14 lip 2017, 12:33

Czyli błąd Emp@tii - trzeba zgłosić do Wykonawcy Emp@tii.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6052
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 14 lip 2017, 12:51

Dziękuję bardzo za pomoc już zgłosiłam.
mikaa
Stażysta
Posty: 182
Od: 25 maja 2017, 14:30
Zajmuję się: ŚW



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 17 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x