- wysłania wniosku przez klienta poprzez bank (data widoczna na dole podglądu formularza)
- odebrania wniosku przez serwer Emp@ti (w oknie poczty Emp@tii)
- odebrania wniosku przez OPS (w oknie poczty Emp@tii)
Zdarza się bardzo duża różnica nawet i 2 tygodnie pomiędzy datami wysłania wniosku z banku -> i odebraniu przez serwery Emp@tii.
Serwis Emp@tii czyli Softiq odpisał mi coś takiego:
Zadałem im pytanie czy kontaktowali się z bankami w tej sprawie i czy banki o problemie wiedzą. Nie zgadzam się z drugim zdaniem bo gdy korespondencja jest już na serwerach Emp@tii to pobranie jej do OPSu to kwestia raptem 1 dnia lub mniej.Zdarzają się chwilowe problemy z systemami informatycznymi banków, które przesyłają informacje do Empatii z opóźnieniem na które niestety nie mamy wpływu. Odbiór wniosku jest także związany z poprawnym wywołaniem usługi odbioru poczty w systemie dziedzinowym. Jeżeli posiadają Państwo wątpliwości do co poprawnego odbioru poczty, w celu dalszej diagnozy proszę o przysłanie nr wniosku oraz pliki soap request (żądanie) oraz soap response (odpowiedź) z dziennika zdarzeń ( dokładną instrukcję jak uzyskać te pliki otrzymają Państwo od twórców systemu dziedzinowego) z usługi wywołania poczty (w nowym zgłoszeniu).
Czy Wy też zaobserwowaliście różnice w datach, które są dosyć istotne gdyż wg. mojej wiedzy na rozpatrzenie wniosku jest miesiąc, a czego przez ten błąd zabierane są nam 2 tygodnie nawet.