Dziś 403. - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 16 ]

Napisano: 23 lut 2016, 11:14

2016-02-23 10:13:27,448 Błąd Error Code 403: Błąd uwierzytelnienia. Nieprawidłowy certyfikat.

Tylko u mnie, czy to bardziej rozległa przypadłość Emp@tii?? :(
Bazyllo


Napisano: 23 lut 2016, 11:18

Jaki program?
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 23 lut 2016, 11:20

Waszeci :D
Bazyllo

Napisano: 23 lut 2016, 11:21

A to zgłoś się na serwis, sprawdzimy czy przypadkiem certyfikat Ci nie wygasł. Chyba że Empatia do końca już ześwirowała.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 23 lut 2016, 11:24

Od 1 stycznia 2016 r. mam ten sam błąd ani sygnity ani hd emaptii nie pomogło na dzień dzisiejszy.
AaAgatka
Praktykant
Posty: 18
Od: 02 lip 2015, 13:09
Zajmuję się:

Napisano: 23 lut 2016, 11:25

AaAgatka pisze:Od 1 stycznia 2016 r. mam ten sam błąd ani sygnity ani hd emaptii nie pomogło na dzień dzisiejszy.
Numer zgłoszenia poproszę.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 23 lut 2016, 12:12

Na [email protected] numer zgłoszenia to #11199.
AaAgatka
Praktykant
Posty: 18
Od: 02 lip 2015, 13:09
Zajmuję się:

Napisano: 23 lut 2016, 12:13

Rzeczywiście po przyjrzeniu się sprawie odkryłem przeterminowany certyfikat. Niestety próba jego odnowienia kończy się tak.

2016-02-23 11:08:34,682 Informacja Komunikacja z serwerem Emp@tia...
2016-02-23 11:08:34,851 Informacja Trwa budowanie żądania...
2016-02-23 11:08:34,851 Informacja Trwa wysyłanie
2016-02-23 11:08:35,568 Błąd Nie można połączyć się z serwerem CSIZS Emp@tia albo odpowiedź serwera nie jest zrozumiała.
Prosimy sprawdzić połączenie internetowe oraz konfigurację proxy i firewall,
zgodnie z wytycznymi instrukcji podłączenia Jednostki Terenowej do CSIZS.
Jeżeli problem nadal będzie występował, prosimy o skontaktowanie się
z Centrum Wsparcia Użytkowników CSIZS Emp@tia
Telefon: (32) 323-16-56
Poczta e-mail: [email protected]
Fax: (32) 323-13-55
Portal: www: hd.softiq.pl.
2016-02-23 11:08:35,588 Błąd Nie udało się pobrać certyfikatu.
Bazyllo

Napisano: 23 lut 2016, 12:14

wcześniej na [email protected] zgłoszenie numer ZGL000000657522
AaAgatka
Praktykant
Posty: 18
Od: 02 lip 2015, 13:09
Zajmuję się:

Napisano: 23 lut 2016, 12:17

Po telefonie na HD Emp@tii - problem znany, trwają prace, zalecana cierpliwość :(
Bazyllo



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 16 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x