e-puap, gdzie szukać wniosku - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 26 lip 2016, 12:32

Do Ośrodka zgłosiła się petentka ,kiedy będzie wydana decyzja na 500+ bo wysłała wniosek przez e-puap 15 kwietnia (dziś mamy 26.07.)i nic jeszcze nie otrzymała.Okazało się ,że błędnie wpisała miejscowość i wniosek został wysłany na inny adres OPS - ma potwierdzenie wysłania.Dodzwoniliśmy się do tegoż Ośrodka, który stwierdził że żadnego wniosku nie otrzymał. I jest duży problem jak mamy to znaleźć toż to jest od m-ca kwietnia. Może jakaś podpowiedź , gdzie zgłosić ten problem.
m-ka


Napisano: 26 lip 2016, 12:50

Tak naprawdę to Ciebie nie dotyczy, bo jeśli klientka mylnie skierowała wniosek, a tamten OPS go "nie odczytał", to jest sprawa pomiędzy tą klientką i tamtym OPS-em
Człowiek jest istotą, która całe swe życie trawi na próbach przekonania siebie, że jej istnienie nie jest bezsensowne.
Albert Camus
noteev
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3784
Od: 30 sty 2016, 12:40
Zajmuję się:

Napisano: 26 lip 2016, 13:00

dokładnie
Tom.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 10725
Od: 09 mar 2005, 16:10
Zajmuję się: SR, CP, dodatki paliwowe ;)
Lokalizacja: PL

Napisano: 26 lip 2016, 13:59

To prawda, ale tak dla swojej wiedzy bo przecież program nadal trwa i zawsze może się też każdemu to się zdarzyć - w jaki sposób to należy szukać,gdzie pisać?
m-ka

Napisano: 26 lip 2016, 16:28

Człowiek jest istotą, która całe swe życie trawi na próbach przekonania siebie, że jej istnienie nie jest bezsensowne.
Albert Camus
noteev
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3784
Od: 30 sty 2016, 12:40
Zajmuję się:

Napisano: 01 sie 2016, 13:30

My byliśmy początkowo przekonani, że wnioski składane za pomocą e-puapu będą automatycznie przekierowywane do emp@ti. Na szczęście jeden z klientów, który wysłał wniosek za pomocą e-puapu w porę zapytał co z jego wnioskiem. Dopiero wtedy zaświeciło się nam światełko i sprawdziliśmy dokładniej pocztę na e-puap, a tam dwa wnioski do odbioru. Wprawdzie zaglądałem już wcześniej na e-puap ale założono nam tam jakimś cudem dwie skrzynki i teraz już wiem, że musimy sprawdzać obydwie. Wcześniej sprawdzałem tylko tę pierwszą i tam oczywiście wniosków o 500+ nie było.
Oczywiście wszystkie wnioski mylnie skierowane za pomocą emp@ti przekierowywaliśmy do właściwej gminy. Być może OPS, do którego ktoś mylnie skierował wniosek nie sprawdza poczty na e-puap lub nawet zdarzało się, że niektórzy nawet nie mają założonego tam konta, choć to jest mniej prawdopodobne. Klientka która złożyła wniosek za pomocą e-puapu powinna wysłać maila do administratora serwisu i tam uzyska odpowiedź co się dzieje z jej wnioskiem.
teraz_już_wiem



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x