emp@tia - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 14 sty 2016, 11:09

czy jak wprowadzam człowieka do programu to musze klikac przy nim wyslij do CBB?

moze ktoś wie co ja mam robic z pozyskanymi dochodami z MF drukowac i wpisywac wniosku ? czy musze całą rodzine sprawdzic w tej funkcji PESEL?
jakby ktoś miał wiedze co krok po kroku teraz powinnam zrobic robią nowy wniosek- to niech sie podzieli :)
an1


Napisano: 14 sty 2016, 11:15

an1 pisze:czy jak wprowadzam człowieka do programu to musze klikac przy nim wyslij do CBB?
nie musisz i nie możesz - oprogramowanie którego używasz musi to zrobić automatycznie, nie może angażować Ciebie

tutaj szczegóły:

viewtopic.php?f=9&t=207198752

Reszta Twoich pytań zależy od programu którego używasz.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 14 sty 2016, 12:11

dziękuję za odpowiedz, mam top-team. a u was w sygnity sie importuja te dane do wniosku, czy trzeba je recznie wklepyac?
a mozę mam Pan wytłumaczenia usług empatii , czyli co dostane klikajac na weryfikacjia danych osoby w CBB? czy w ten sposób sprawdze czy osoba cos pobiera gdzie indziej?
an1

Napisano: 14 sty 2016, 12:30

an1 pisze:dziękuję za odpowiedz, mam top-team. a u was w sygnity sie importuja te dane do wniosku, czy trzeba je recznie wklepyac?
a mozę mam Pan wytłumaczenia usług empatii , czyli co dostane klikajac na weryfikacjia danych osoby w CBB? czy w ten sposób sprawdze czy osoba cos pobiera gdzie indziej?
Dane z weryfikacji nie importują się automatycznie do wniosku, bo nie mamy prawa tego zrobić.

Ministerstwo wyraźnie wskazało, że dane uzyskane w wyniku weryfikacji nie mogą być automatycznie uznane za bardziej wiarygodne od tych które pozyskaliśmy od Klienta, a co za tym idzie nie mogą być mechanicznie kopiowane, tylko zawsze musi to być świadoma Wasza decyzja, poniżej fragment objaśnień Ministerstwa:

Obsługa spraw w kontekście pozyskanych informacji
W przypadku niezgodności pomiędzy danymi pozyskanymi w wyniku wywołania usługi, a informacjami pozyskanymi w trakcie postępowania administracyjnego, nie należy zakładać z góry większej wiarygodności danych pozyskanych z systemu zewnętrznego – w przypadku rozbieżności należy przeprowadzić normalne postępowanie wyjaśniające na bazie pozyskanych informacji. Nawet w przypadku danych identyfikacyjnych może się zdarzyć, że wystąpi rozbieżność w wyniku braku synchronizacji aktualizacji danych pomiędzy systemami zewnętrznymi.

W przypadku uzyskania odpowiedzi potwierdzającej informacje uzyskane od beneficjenta obsługa sprawy jest kontynuowana rutynowo jak w przypadku przedstawienia poprawnego zaświadczenia.

W przypadku uzyskania w odpowiedzi informacji niezgodnej z informacjami uzyskanymi od beneficjenta (oświadczenie) należy przeprowadzić weryfikację rozbieżności z udziałem osób zainteresowanych.


Co do CBB, to nie wiem czy usługa teraz jest odblokowana od strony Empatii. Bo różne informacje są z Jednostek.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x