No to jest komunikat z samej Empatii - systemy dziedzinowe takie jak Oprogramowanie SR nie mają na to wpływu.
Proszę spróbować za jakiś czas, może przywrócą połączenie.
pozdrawiam
poziomka pisze:ale co zrobić jeśli składki się nie zgadzają?
Ministerstwo napisało o tym w swoich objaśnieniach:
W przypadku niezgodności pomiędzy danymi pozyskanymi w wyniku wywołania usługi, a informacjami pozyskanymi w trakcie postępowania administracyjnego, nie należy zakładać z góry większej wiarygodności danych pozyskanych z systemu zewnętrznego.
W przypadku rozbieżności należy przeprowadzić normalne postępowanie wyjaśniające na bazie pozyskanych informacji. Nawet w przypadku danych identyfikacyjnych może się zdarzyć, że wystąpi rozbieżność w wyniku braku synchronizacji aktualizacji danych pomiędzy systemami zewnętrznymi.
W przypadku uzyskania w odpowiedzi informacji niezgodnej z informacjami uzyskanymi od beneficjenta (oświadczenie) należy przeprowadzić weryfikację rozbieżności z udziałem osób zainteresowanych.