Empatia-eWnioski - Problemy techniczne z oprogramowaniem

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 11 ]

Napisano: 21 gru 2015, 9:50

Witam, może wy wiecie o co dokładnie chodzi, nasza jednostka niby wszystkie programy dziedzinowe tj. pomoc spoleczna , fa i świadzcenai rodzinne podłaczyła do Empatii, ja jako administrator lokalny mam dostęp do konta pod adresem https://mzt.mpips.gov.pl/mzt-app-web, założyłam też konta dla osób i dodałam im role, ze sa to osoby obslugujace dany obszar. No i właśnie jak wejde na stronę empatii: https://empatia.mpips.gov.pl/ na ogólnej stronie w prawym górnym rogu mam możliwość zalogowania się poprzez użycie danych z pierwszego linku. Nasza jednostka figuruje w wykazie jednostek obslugujacych wnioski elektroniczne, no ale jak na stronie empatii kliknę w zakładke eWnioski to nie mam do niej dostępu;o, mam do wyboru wtedy 2 opcje: bepzieczny podpis elektronicnzy i druga podpis potwierdzony profilem zaufanym epuap. TO co ja mam sobie złałożyć konto, dokonac rejestracji czy o co chodzi, by widziec wnioski przesłane do naszego ośrodka??? Dodam że ja nie jestem osoba majaca uprawnienia do podpisywania decyzji. Warto równiez dodać , ze nasz kierownik, dawno juz przed wejsciem tego obowiazku, ząłożył sobie bezpieczny podpis elektroczniczy. To co terea zjak wejde na zakładke eWnioski to mamy zalogować się przez użcyie jego danych , tych założonych kiedyś czy jak?? Bardzo prosze was o wskazówki, jestesmy małym ośrodkiem, nie mamy informatyka i naprawde nie ma tu takich sytuacji by można było sie nauczyc. Dodam jeszcze na koniec , że konto do elearnin gu nam nie działa, nie wiadomo dlaczego.
Empatia1


Napisano: 21 gru 2015, 11:26

Do samego odbierania wniosków z portalu Emp@tia nie jest potrzebny certyfikat dla ePUAP'u.
Certyfikat ten jest potrzebny tylko do podpisu elektronicznego korespondencji wychodzącej z systemu dziedzinowego na portal do Klienta np. prośby o uzupełnienie dokumentów itp.
Sam portal Emp@tia nie jest dla Ciebie tylko dla Klientów, dlatego Ty się tam nie logujesz tylko oni.
Dla Ciebie jest system dziedzinowy i tam masz widzieć wnioski przesłane do Twojej Jednostki.
A więcej to zależy od tego jaki to system dziedzinowy.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 21 gru 2015, 12:20

Witam, dziękuje bardzo za odpowiedź, temat empatii jest dla mnie dosyć cięzki, zwłaszcza ze nie jestem informatykiem oraz braku jakikolwiek informacji na ten temat, jak również zaniedbanie tego przez administratora wojewódzkiego, niechętnego do pomocy. Do świadczeń rodzinnych i funduszu mamy od tego roku program Sygnity. Często proszę koleżanki aby weszły w skrzynkę odbiorczą tego programu i sprawdziły wiadomości odebrane, rozumiem że jeśli nic na nim nie ma tzn, że nikt nie wysłał takiego wniosku? Do pomocy społecznej natomiast mamy program TT POMOC, dla mnie osobiście jest mniej znanym programem bo nie mam z nim w ogóle styczności, tylko podłaczyłam go do empatii ale równiez nic się w nim nie dzieje takiego, z tego co słysze od osób które na nim pracują.
Empatia1

Napisano: 21 gru 2015, 12:39

Tak odebranie poczty w systemie dziedzinowym i upewnienie się że nic tam nie ma, oznacza że nikt nie wysłał do nas nic.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 21 gru 2015, 12:46

co to jest kod sprawozdawczy w zgłoszeniu gotowości do podłączenia jt do CSIZS
nowa587

Napisano: 21 gru 2015, 12:53

Polecam tę instrukcję - przystępnie napisana:

https://opsgoscieradow.pl/pliki/Instrukcja.pdf

pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 21 gru 2015, 13:23

Panie Tomku jesteśmy małym ośrodkiem czy administratorami lokalnymi moga być pracownicy pracujący na tycvh programach
nowa587

Napisano: 21 gru 2015, 13:27

oczywiście
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 23 gru 2015, 11:42

Witam, Panie Tomku proszę o pomoc w uzyskaniu informacji w sprawie Empatii i systemu Sygnity. Podczas próby weryfikacji danej osoby przy użyciu funkcjonalności, pojawiają różne komunikaty, np. "brak uprawnień" do weryfikacji czy beneficjent pobierał świadczenia w innych jednostkach, "niekatywne" podczas próby weryfikacji danych pojazdów w Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców oraz podczas próby Weryfikacji danych kierowcy w CEPiK, brak uprawnień: weryfikacja danych o ubezpieczenia w systemie ZUS, czy też ostrzeżenia o błędach, podczas weryfikacji danych w KRS. Warto podkreślić, że z punktu widzenia świadczeń rodzinnych czy funduszu alimentacyjnego te dane są niezbędne do sprawdzenia o ile zachodzi taka potrzeba. Teraz chcą aby działać w oparciu o Empatię, ale jak skoro nie wszystko działa? Często pojawia się też informacja "że osoba nie jest w bazie CBB i aby móc to zrobic trzeba ją dodać, ale pytanie JAK??".Sytuacja ta ma miejsce podczas weryfikacji pobierania przez beneficjentów świadczeń w innych jednostkach.
zozole

Napisano: 14 sty 2016, 15:58

Czy można prosić o certyfikaty csizs_ws oraz csizs-ws. Były do grudnia ważne. Gdzie są nowe?
mądra Jola



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 11 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x