czyli co, jak empatia nie działa wysyłam ludzi po zaświadczenia, ewentualnie sama o nie występuję? Czy czekam aż zadziała i dopiero wtedy wydaje decyzję?
nie, nie można czekać, przecież są terminy na wydanie decyzji. Jeśli jest potrzeba zweryfikować oświadczenia klienta, trzeba postępować zgodnie z art. 23b ust. 1 Ustawy, który zawiera fragment "lub pisemnie", a także zawiera punkt 5, który mówi że jak inaczej się nie da to jednak od klienta wymagać zaświadczeń.
Najpierw musisz sama wystąpić, potem dopiero, ja nie da rady elektronicznie czy pisemnie, to możesz wezwać stronę do dostarczenia.
U mnie raz działa, raz nie działa.
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
U nas nie działa od początku (wyj. dwa dni 4 i 5 stycznia i dostałam wtedy 2 od. z US).
Rozmawiałam z koordynatorem w urzędzie wojewódzkim, i pan odbiera po 50 telefonów dziennie i prosił byśmy pisali skargi do Departamentu Informatyki MRPiPS.
I tak zrobiłam.
Dodałam tam również by przywrócili możliwość brania oświadczeń od strony.
To jest wszystko chore.