empatia- nie działa!!! - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 19 sty 2016, 10:12

Gdzie to zgłaszać?? Od wczoraj nie działa. Podajcie namiary, chętnie powiem co o tym mysle :mrgreen:
Agnieszka 44444
Stażysta
Posty: 123
Od: 15 gru 2014, 9:54
Zajmuję się:


Napisano: 19 sty 2016, 10:41

Nic nie można zrobić, na nasze zgłoszenia też zero odpowiedzi od ponad dwóch tygodni.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 19 sty 2016, 10:43

Agnieszka 44444 pisze:Gdzie to zgłaszać?? Od wczoraj nie działa. Podajcie namiary, chętnie powiem co o tym mysle :mrgreen:
od wczoraj???????? u nas nie dziala od poczatku stycznia i co mamy zrobic????:)
masterm

Napisano: 19 sty 2016, 10:49

u nas od początku stycznia nie działa
klara5

Napisano: 19 sty 2016, 10:51

czyli co, jak empatia nie działa wysyłam ludzi po zaświadczenia, ewentualnie sama o nie występuję? Czy czekam aż zadziała i dopiero wtedy wydaje decyzję?
Ewcia15

Napisano: 19 sty 2016, 10:56

nie, nie można czekać, przecież są terminy na wydanie decyzji. Jeśli jest potrzeba zweryfikować oświadczenia klienta, trzeba postępować zgodnie z art. 23b ust. 1 Ustawy, który zawiera fragment "lub pisemnie", a także zawiera punkt 5, który mówi że jak inaczej się nie da to jednak od klienta wymagać zaświadczeń.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 19 sty 2016, 10:57

Najpierw musisz sama wystąpić, potem dopiero, ja nie da rady elektronicznie czy pisemnie, to możesz wezwać stronę do dostarczenia.
U mnie raz działa, raz nie działa.
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Zofia
Podinspektor
Posty: 1263
Od: 19 lut 2015, 12:39
Zajmuję się: ŚR

Napisano: 19 sty 2016, 10:58

U nas nie działa od początku (wyj. dwa dni 4 i 5 stycznia i dostałam wtedy 2 od. z US).
Rozmawiałam z koordynatorem w urzędzie wojewódzkim, i pan odbiera po 50 telefonów dziennie i prosił byśmy pisali skargi do Departamentu Informatyki MRPiPS.
I tak zrobiłam.

Dodałam tam również by przywrócili możliwość brania oświadczeń od strony.
To jest wszystko chore. :oops:
*Ilona



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x