Empatia problem - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 15 ]

Napisano: 06 wrz 2016, 14:08

Podpowiedzcie co zrobić z tym problemem ukazującym się w empatii?

Błąd Nie można połączyć się z serwerem CSIZS Emp@tia albo odpowiedź serwera nie jest zrozumiała.
Prosimy sprawdzić połączenie internetowe oraz konfigurację proxy i firewall,
zgodnie z wytycznymi instrukcji podłączenia Jednostki Terenowej do CSIZS.
Jeżeli problem nadal będzie występował, prosimy o skontaktowanie się
z Centrum Wsparcia Użytkowników CSIZS Emp@tia
Telefon: (32) 323-16-56
Poczta e-mail: hd.empatia@softiq.pl
Fax: (32) 323-13-55
Portal: www.hd.softiq.pl

Odpowiedź z hd była taka:

Rozwiązanie
"Witam,
Informujemy, iż z dniem 19.07 zakończyła się nasza umowa obejmująca między innymi wsparcie techniczne Empatii. Prosimy o kierowanie zapytania do MRPiPS."

i coooo...? :evil:
Zocha1


Napisano: 06 wrz 2016, 14:11

No dobrze, ale jaka to usługa? ZUS? MF? Poczta? inna?
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 06 wrz 2016, 14:12

Wszystko....
Zocha1

Napisano: 06 wrz 2016, 14:13

Tzn. wszystko z weryfikacji osoby
Zocha1

Napisano: 06 wrz 2016, 14:14

konkretnie co - ZUS? MF? PESEL? CBB?
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 06 wrz 2016, 14:16

Konkretnie to ZUS MF PESEL
Zocha1

Napisano: 06 wrz 2016, 14:18

Na głównym oknie aplikacji, w roli Administratora, w drzewku funkcji po rozwinięciu Empatii trzeba wejść w dziennik zdarzeń dla integracji z Empatią. I tam trzeba znaleźć zdarzenie które nie zadziałało, a najlepiej sobie ponowić tę czynność jeszcze raz, to wtedy będzie to ostatnie zdarzenie w dzienniku. I tam wejść w przyciski "Pokaż zlecenie" i "Pokaż odpowiedź" i skopiować treści i wysłać mi na theim@sygnity.pl

pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 06 wrz 2016, 14:23

Dziękuję Panie Tomku. Będę działać ;)
Zocha1

Napisano: 06 wrz 2016, 15:03

Dziękuję, informacje doszły mailem. Pomożemy.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 07 wrz 2016, 7:30

u mnie przy każdorazowo wybranej weryfikacji pojawia się owy komunikat, w żaden sposób nie da się zweryfikować osoby
Monia88
Stażysta
Posty: 152
Od: 09 cze 2015, 10:09
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 15 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem