EZAR - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 3    [ Posty: 21 ]

Napisano: 03 gru 2015, 9:56

Wprowadzam wniosek o zasiłek rodzinny i mam taki komunikat:
wniosek należy zaktualizować w CBB. Co z tym zrobić
owi


Napisano: 03 gru 2015, 10:16

wypowie się ktoś
owi

Napisano: 03 gru 2015, 11:18

witam, wniosek należy zaktualizować w CBB , jeżeli tego nie zrobisz to nie będzie dało się wydać decyzji. Pracujesz na EZAR+ , czy instalowaliście INFO+ ( niby coś takiego jak empatia w INFOR), bo u nas owszem jest zainstalowany ten program ale niestety nie da się sprawdzić żadnych danych, według informatyka z naszego wydziału powinniśmy mieć już dostęp do funkcji sprawdzania danych PESEL i dostęp do epodatków, ale nic u nas nie działa i nie wiem czy tak jest wszędzie tam gdzie pracują na EZAR+ i iNFO+ czy u nas jest coś nie tak?
ddddddd

Napisano: 03 gru 2015, 11:23

ddddddd pisze:witam, wniosek należy zaktualizować w CBB , jeżeli tego nie zrobisz to nie będzie dało się wydać decyzji. Pracujesz na EZAR+ , czy instalowaliście INFO+ ( niby coś takiego jak empatia w INFOR), bo u nas owszem jest zainstalowany ten program ale niestety nie da się sprawdzić żadnych danych, według informatyka z naszego wydziału powinniśmy mieć już dostęp do funkcji sprawdzania danych PESEL i dostęp do epodatków, ale nic u nas nie działa i nie wiem czy tak jest wszędzie tam gdzie pracują na EZAR+ i iNFO+ czy u nas jest coś nie tak?
mamy tak samo, mamy ten program zainstalowany ale też nic nie możemy sprawdzic
olga271

Napisano: 03 gru 2015, 11:25

Mamy Radix INFO+. Muszę zainstalować słowniki, Jeszcze nie sprawdzałam czy to działa.
owi

Napisano: 03 gru 2015, 11:30

kontaktowaliśmy się z Radix ale oni twierdzą że te problemy wynikają z braku jakiś certyfikatów, które powinny być z UW a Uw twierdzi że to wina Radix, i tak w koło Macieju, a my mamy od stycznia na tym pracować. Zainstalowanie słowników nic nie dało
ddddddd

Napisano: 03 gru 2015, 11:40

Z tego co się orientuję to certyfikaty mam wgrane.
owi

Napisano: 03 gru 2015, 11:53

ddddddd pisze:witam, wniosek należy zaktualizować w CBB , jeżeli tego nie zrobisz to nie będzie dało się wydać decyzji.
To jakieś nieporozumienie, obowiązujące wymagania homologacyjne w obszarze SR, ogólnie dostępne na stronie https://empatia.mpips.gov.pl/web/piu/dla ... systemy/sr w załączniku o integracji z Empatią: OPIS_SYS_SR_Zal_Nr_5_Integracja+z+CSIZS_v1-05.doc, mają pierwsze najważniejsze wymaganie (strona 5):

System dziedzinowy (SD) musi zapewnić poprawne działanie procesów biznesowych niezależnie od połączenia z CSIZS. Brak możliwości połączenia się z CSIZS nie może blokować bieżącej pracy SD.

W związku z tym sprawdźcie to sobie, bo nieprawdopodobne wydaje mi się, aby jakiekolwiek oprogramowanie stosujące się do wymagań homologacyjnych blokowało Wam pracę - byłoby to wprost złamanie w/w wymagania (nasze oprogramowanie niczego nie blokuje, całość wysyłania danych do CBB odbywa się automatycznie w tle, nie obciążając Użytkownika, ponadto nie wymagamy od Użytkowników instalacji żadnego dodatkowego programu, sam SR wystarczy).
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 03 gru 2015, 12:32

a macie już podłączenie do tego cizisa czy coś tam
zakrecona

Napisano: 03 gru 2015, 12:34

my mamy, ścigali nas o to podłączenie
ddddddd



  
Strona 1 z 3    [ Posty: 21 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x