EZAR - Świadczenia rodzinne

Strona 2 z 3    [ Posty: 21 ]

Napisano: 03 gru 2015, 12:36

zakrecona pisze:a macie już podłączenie do tego cizisa czy coś tam
CSIZS to Centralny System Informatyczny Zabezpieczenia Społecznego znany także jako Emp@tia. Wiele Jednostek z obszaru SR pracujących na naszym oprogramowaniu korzysta np. z weryfikacji dochodów w systemie informatycznym MF, co zapewnia właśnie współpraca oprogramowania SR z CSIZS Emp@tia i bardzo sobie chwali taką możliwość.

pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)

Napisano: 03 gru 2015, 12:45

wszystko fajnie, wiem, że to duże ułatwienie ale ja już zgłupiałam, co mam z tym fantem zrobić, nie jestem informatykiem nie znam się na tych wszystkich podłączeniach i takich tam innych potrzebnych rzeczach które trzeba zrobić żeby ta aplikacja działała, wiem jedno mam na tym pracować, jedyne co słyszę to każdego dnia pytanie kierownika czy to już działa? Guwn........ nie działa a ja nie wiem co z tym zrobić bo nikt nie jest w stanie mi pomóc bo przerzucają odpowiedzialność jedno na drugie ( Radix i UW)
ddddddd

Napisano: 03 gru 2015, 12:47

Nie chcę Cię straszyć, ale zobacz sobie na projekt rozporządzenia o sprawozdaniach z obszaru świadczeń rodzinnych

https://www.mpips.gov.pl/bip/projekty-ak ... odzinnych/

, a w szczególności na nową tabelę G3 - Informacja uzupełniająca o usługach wymiany informacji pomiędzy Systemem Dziedzinowym (SD) podobszaru Świadczeń Rodzinnych oraz Centralnym Systemem Informatycznym Zabezpieczenia Społecznego (CSIZS)

gdzie trzeba będzie bardzo szczegółowo wykazywać współpracę z Emp@tią.

Lepiej więc pracować na oprogramowaniu, które to zapewnia.

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 03 gru 2015, 12:51 przez SYGNITY, łącznie zmieniany 1 raz.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor

Napisano: 03 gru 2015, 12:50

SYGNITY pisze:Nie chcę Cię straszyć, ale zobacz sobie na projekt rozporządzenia o sprawozdaniach z obszaru świadczeń rodzinnych