Fundusz pracy - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 23 lis 2016, 16:01

Mam taką sytuację. Sprzątaczka jest zatrudniona na u. zlecenie z wynagrodzeniem brutto 450 (jedyna umowa do tej pory). Opłacam składki społeczne i zdrowotne, bez chorobowego. Teraz dostała gdzie indziej umowę o pracę na 3/4 etatu, wynagrodzenie 1.575,00 zł, ale nie cały miesiąc, tylko od 21.11.2016 r. Mam dylemat co z Funduszem pracy. 1.575 + 450= 2.025,00, czyli oczywiście powinnam opłacać od umowy którą ma u nas, ale ten fundusz liczyć za cały miesiąc skoro na dobrą sprawę obowiązek opłacania jest od tego 21.11? Pierwszy raz mam taką sytuację i bardzo proszę kogoś mądrego o podpowiedź.
gość4


Napisano: 24 lis 2016, 9:35

Podpowie ktoś?
gość4

Napisano: 24 lis 2016, 12:50

nie wiem, ale jak mam taki problem to dzwonię do zusu. trzeba swoje odczekać na linii, ale spróbuj, tam ci wyjaśnią.
gumi
VIP
Posty: 1859
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:

Napisano: 25 lis 2016, 15:50

Jest to niewielka kwota więc ja odprowadziła bym od 450 zl. Nic bym nie przeliczała.
renia 50



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x