harmonogram kontroli - Uzależnienia, Bezdomność

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 27 maja 2013, 15:12

czy gminy maja obowiązek co roku ustalać harmonogram kontroli punktów sprzedaży alkoholu i czy niezbędne jest zarządzenie dotyczące zasad przeprowadzania kontroli sprawa pilna czy bez powyższego można przeprowadzać kontrole na podstawie upoważnienia i oczywiście powiadomienia stosownego przedsiębiorców czy nie?Proszę ładnie o radę dla znających temat
~ps


Napisano: 27 maja 2013, 15:51

zarządzenie tak do tego załączniki ;upoważnenie 2zasady kontroli,3 protokół kontroli. nie możesz powiadamiać przedsiębiorce bez zarządzenia
~z

Napisano: 27 maja 2013, 16:05

oki czyli zarządzenie ws zasad kontroli wraz z załącznkami a co z harmonogramem ? Dyiki wielkie z
~ps

Napisano: 27 maja 2013, 17:20

harmonogram też nalezy przedstawić wójtowi / burmistrz przedstawiając daty kontroli . Ja jestem na etapie harmonogramu . pozostałe już mam zatwierdzone . zarządzenie podpisane. taką kontrolę przeprowadzam 1 raz .Doraźne z upoważnienia , bez zawiadamiania
~z

Napisano: 04 cze 2013, 13:15

mógłby ktoś wrzucić podstawę prawną do zarządzenia w sprawie zasad przeprowadzania kontroli bo mam przepychanki z prawnikiem, który nie widzi podstaw prawnych do wydania takiego zarządzenia sprawa pilna,proszę.........:)
~ala

Napisano: 04 cze 2013, 13:29

Zarządzenie Nr /13
Wójta Gminy
z dnia 2013 roku

w sprawie przeprowadzania kontroli przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwoleń na
sprzedaż napojów alkoholowych.

Na podstawie art. 18 ust. 8, art. 18 3 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowywaniu
w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2012 r. poz.1356), oraz Uchwały Nr............Rady Gminy.............. z dnia................ w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii) zarządzam, co następuje:

§ 1. 1. Kontrole przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwoleń na sprzedaż napojów
alkoholowych na terenie Gminy .........przeprowadzane będą przez upoważnionych członków Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
2. Kontrola prowadzona będzie przez Zespół liczący co najmniej trzy osoby. Wzór upoważnienia imiennego do przeprowadzenia kontroli stanowi załącznik nr 1 do zarządzenia.
3. Kontrole będą prowadzone zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Przewodniczącą
Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i zatwierdzonym przez Wójta Gminy.

§ 2. 1. Zespół kontrolujący przeprowadza kontrole punktów sprzedaży napojów alkoholowych
na zasadach określonych w załączniku Nr 2 do niniejszego Zarządzenia.
2. Przed przystąpieniem do kontroli członkowie komisji powołują ze swojego składu
przewodniczącego kontroli.
3. Z każdej kontroli sporządza się protokół zawierający szczegółowe informacje z faktycznych ustaleń, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszego Zarządzenia.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Gminnej Komisji Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
















~z

Napisano: 04 cze 2013, 13:53

oki z dzieki wielkie mam jeszcze pytanie czy zasadne było by umieszczenie jeszcze w podstawie rozdział 5 ustawy o swobodzie działalnosci gospodarczej, który mówi o całej kontroli przedsiębiorcy?
~ala

Napisano: 04 cze 2013, 13:59

nie umiem ci odpowiedzieć . u mnie jest tak . Ja nie miałam problemu z zarządzeniem ,przygotowałam i zostało podpisane. Kontaktowałam się z sąsiednimi gminami mają tak samo. Są po kontroli.
~z



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem