wniosek do sądu - Uzależnienia, Bezdomność

Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 06 maja 2013, 11:25

witam. Jestem zupełnie zielona w temacie GKRPA, ale mam taki przypadek facet pod wpływem pobił najpierw córkę potem dorosłego syna, są niebieskie karty, chyba mogę złożyć wniosek do sądu o leczenie zamknięte?
Czy ktos mógły mi przesłać na e-maila wzór wniosku(pozwu) do sądu o leczenie
[email protected]
z góry dziękuję
~Iwona

Napisano: 06 maja 2013, 16:16

, dnia 21.11.2011r.

Do
Sądu Rejonowego
w
UG. 8140//11

Wnioskodawca: Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
w

Uczestnik:

Wniosek

O zastosowanie obowiązku poddania się leczeniu w zakładzie lecznictwa odwykowego wobec ur.., zam. ,

Uzasadnienie

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych wszczęła postępowanie wobecna wniosek Komendy Powiatowej Policji w z dnia 25.08.2011r.
Do wniosku dołączono informacje dotyczącą osoby nadużywającej alkoholu. Z powyższych dokumentów wynika, że Pan pije alkohol codziennie, pije sam i w towarzystwie, pije w miejscach ogólnie dostępnych. Będąc w stanie po spożyciu alkoholu wszczyna awantury domowe, wyzywa używając słów wulgarnych. W miejscu zamieszkania posiada opinię negatywną z uwagi na nadużywanie alkoholu.
Klient był wzywany na posiedzenie Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w wyznaczonym terminie tj. w dnu. na godz.1700 Stawił się dobrowolnie lecz nie wyraził zgody na podjęcie leczenia odwykowego. Został skierowany na badanie przez biegłych .Wydana opinia jest następującej treści:

1. U opiniowanego rozpoznano uzależnienie od alkoholu.
2. Uczestnik postępowania powinien podjąć leczenie odwykowe.
3. W związku z powyższym postanowiono złożyć wniosek do Sądu o wszczęcie czynności zmierzających do skierowania Panana leczenie w zakładzie lecznictwa odwykowego

Załączniki:
kserokopia wniosku Komendy Powiatowej Policji
kserokopia informacji dotyczącej osoby nadużywającej alkoholu
kserokopia zawiadomienia i potwierdzenia odbioru