informacja o odmowie przyznania dofinansowania - PFRON - zadania powiatów

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 16 ]

Napisano: 29 lis 2016, 10:35

Witam,
czy ktoś może nam pomóc.
Jak wyglądają Wasze pisma odnośnie odmowy przyznania dofinansowania do przedmiotów i barier? Byłyśmy ostatnio na spotkaniu i zakwestionowali nam nasze informacje, nie wyjaśniając dokładnie co robimy źle... Od kilku lat pisma wyglądają tak samo, my pracujemy od ponad roku i nie wiem teraz co robić.
Jeśli mogę Was prosić o jakiś wzór i w jaki sposób prowadzicie procedurę???? Byłybyśmy bardzo wdzięczne.
olo
Stażysta
Posty: 93
Od: 03 mar 2016, 15:52
Zajmuję się:


Napisano: 29 lis 2016, 14:51

Kto zakwestionował? PFRON?
Mixi
Awatar użytkownika
Stażysta
Posty: 180
Od: 07 wrz 2016, 13:16
Zajmuję się:

Napisano: 29 lis 2016, 15:38

Trochę tak, bo mówili w jaki sposób powinniśmy prowadzić procedurę odraczania i rozpatrywania wniosków, konkretnego nic nie powiedzieli, a namieszali nam w głowie, a później rozmawiając z innym PCPR-em powiedzieli nam, że mamy zły sposób pisania informacji o odmowie przyznania dofinansowania, że nie możemy uzasadniać odmowy brakiem środków, na tą chwilę zgłupiałyśmy całkowicie i szukamy jakiś podpowiedzi
olo
Stażysta
Posty: 93
Od: 03 mar 2016, 15:52
Zajmuję się:

Napisano: 29 lis 2016, 16:21

A u nas (woj. dolnośląskie) na szkoleniach dotyczących dofinansowań PFRON-owskich, powiedzieli, ze możemy używać takich argumentów... :)
A jaką macie treść?
PCPRz

Napisano: 29 lis 2016, 16:31

"nie możemy uzasadniać odmowy brakiem środków" - to jaką podać przyczynę, jeżeli jedyną jest brak pieniędzy?
jak

Napisano: 30 lis 2016, 8:39

my piszemy tak
- jeśli wniosek jest pozytywnie rozpatrzony ale brak kasy, to tak właśnie piszemy
- jak wniosek jest niezasadny np. ze względu na schorzenia, wnioskowany zakres lub inne, to piszemy, że negatywnie z takiego i takiego powodu

jakiś konkretny wzór na negatywne pismo to ciężko podać, bo różne są przyczyny odmowy, natomiast na pierwszy przypadek pismo załączam

UWAGA! podaje w załączniku ciekawą odpowiedź z Biura Pełnomocnika dot. m.in. rozpatrywania wniosków
Tomasz1981
Awatar użytkownika
Inspektor
Posty: 2094
Od: 30 paź 2015, 14:05
Zajmuję się: REHABILITACJA SPOŁECZNA

Napisano: 30 lis 2016, 9:22

ok, czyli każdy wniosek, który się kwalifikuje macie rozpatrzony pozytywnie, tylko, że piszecie, że nie macie środków? My pisaliśmy, że negatywnie, ale z powodu braku środków (tu chyba jest nasz błąd) ...

A w przedmiotach ortopedycznych?
olo
Stażysta
Posty: 93
Od: 03 mar 2016, 15:52
Zajmuję się:

Napisano: 30 lis 2016, 9:39

Uwielbiam tekst o konieczności rozpatrzenia wniosku w ciągu 30 dni... My - praktycy doskonale wiemy, że zwłaszcza na początku roku i pod koniec nie jest to możliwe. Tzn jest możliwe, ale jakim kosztem?! Wyobrażacie sobie odsyłanie faktur po 30 dniach, a wnioskodawca może będzie co miesiąc składał, a my znowu odeślemy, on znowu złoży, my odsyłamy... Ale mielibyśmy jazdy!
PCPR1

Napisano: 30 lis 2016, 9:40

Nie wiem tylko, czy wniosek można rozpatrzyć POZYTYWNIE, a potem nie dać pieniędzy?
PCPR1

Napisano: 30 lis 2016, 9:46

negatywnie z powodu braku środków i faktur nie odsyłam, informuję że można złożyć w nowym roku wniosek na podstawie którego niewypłacone faktury przeniosę na 2017. Kto dożyje ten składa, i na początek roku mam już masę roboty ;). Sama papirologia.
Przy pozytywnym rozpatrzeniu wniosku bym wchodziła w zobowiązanie, że wypłacę.
cpr1



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 16 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x