Informacja o rozpatrzeniu wniosku w późniejszym terminie - Stypendia

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 14 sie 2014, 9:32

Czy ktoś z Państwa razem z przyjęciem wniosku o przyznanie pomocy materialnej daje do podpisu informację, że wniosek nie będzie rozpatrzony w ustawowym terminie?
Jak taka informacja wygląda?
Czy coś takiego może być - "Na podst. art. 36 Kpa informuję, iż decyzja w sprawie o przyznanie stypendium szkolnego na rok 2014/2015 zostanie wydana do 15 listopada 2014 r. (po otrzymaniu przez Gminę dotacji na wypłatę stypendiów).
lomax


Napisano: 14 sie 2014, 10:13

ja do tej pory wysyłałam taką informację

Na podstawie art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267) informuję, że złożony wniosek o przyznanie stypendium szkolnego na rok szkolny 2013/2014 nie może być rozpatrzony w terminie
z powodu nie przekazania przez Wojewodę ............ środków finansowych na konto gminy przeznaczonych na realizację ww. świadczenia.
Rozpatrzenie wniosku nastąpi w terminie do 14 listopada 2013 r.

teraz się zastanawiam czy nie przekazywać takiego pisma w momencie składania wniosku,bo na bank kasy od razu nie będzie
xyz@

Napisano: 14 sie 2014, 11:25

Właśnie mam taki zamiar, na wysyłkę zawsze kasy brakuje. Dlatego myślę że dam taka informację do każdego wniosku. Dzięki za odpowiedź.
lomax

Napisano: 20 sie 2014, 9:28

jestem po rozmowie z naszą panią mecenas
wg niej wydłuzyć termin możemy o miesiąc,więc podawanie takiej informacji we wrześniu nic nam nie da i będziemy musieli wydłużać o kolejny miesiąc,więc podwójna robota
xyz@

Napisano: 21 sie 2014, 9:08

Hej ja jestem po szkoleniu z Smertyhą i powiedziała, że to nie jest do końca dobrze wydając taką informację o przedłużeniu w momencie przyjęcia wniosku. Kontrole zarzucają to ośrodkom,bo tak naprawdę to nie masz nic na piśmie że kasę dostaniesz za miesiąc to są Twoje przypuszczenia i choć one raczej w 99 % są słuszne, że kasę otrzymasz później to nie możesz dać takiej informacji we wrześniu. Musi minąć 30 dni i wtedy wydajesz postanowienie o przedłużeniu terminu.
Marcyśka

Napisano: 25 sie 2014, 12:35

czyj podpis powinien byc pod taką informacją? czy może podpisać pracownik.
dorota22

Napisano: 26 sie 2014, 7:29

czyli jedyne co możemy zrobić,to poinformować ustnie petenta
ale papierek wytworzyć i tak trzeba
u mnie to podpisuje wójt
od kiedy przyjmujecie te 30 dni?
od dnia zakończenia przyjmowania wniosków? czyli miesiąc upływa 15 października?
teoretycznie każdy ten termin będzie miał inny
xyz@

Napisano: 27 sie 2014, 10:38

Właśnie zastanawiam się nad tym bo u mnie pierwsze wnioski już wpływają i tak będzie codziennie do 15.09 czyli nie będę mogła wszystkim tej informacji wysłać jednego dnia tylko każdemu innego?Jak Wy to robicie?
Ewelina1213



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x