informacji dodatkowej do RB-50 - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 09 lip 2019, 9:46

Witam jestem nowa i nigdy nie robiłam RB-50.
Wiem, że robię tylko i wyłącznie wydatki a zbiorcze (wydatki i dochody) robi urząd. Ale jakie dane będę musiała wpisać w ,,DANE UZUPEŁNIAJĄCE DO SPRAWOZDANIA Rb-50 O WYDATKACH".
joyd84
Stażysta
Posty: 150
Od: 21 sie 2017, 9:04
Zajmuję się: Księgowość


Napisano: 10 lip 2019, 9:22

CZy ktoś pomoże??
joyd84
Stażysta
Posty: 150
Od: 21 sie 2017, 9:04
Zajmuję się: Księgowość

Napisano: 10 lip 2019, 11:28

"Wykonanie" w danych uzupełniających - wykazuje się dane dotyczące wydatków, gdy:
a) na mocy odrębnych przepisów jednostki samorządu terytorialnego realizują zadania z zakresu administracji rządowej oraz inne zadania zlecone ustawami, na finansowanie których otrzymują dotacje przeznaczone na zwrot wydatków,
b) na podstawie przyjętego algorytmu, jednostkom samorządu terytorialnego przysługuje zwrot poniesionych wydatków ze środków własnych na sfinansowanie zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami, których koszt realizacji kalkulowany jest w ujednolicony sposób.
TWoj
Podinspektor
Posty: 1461
Od: 10 maja 2016, 15:48
Zajmuję się:

Napisano: 10 lip 2019, 17:51

To w OPS będą dawać pustą tabelę A i Tabelę B
joyd84
Stażysta
Posty: 150
Od: 21 sie 2017, 9:04
Zajmuję się: Księgowość



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x