inwentaryzacja - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Napisano: 09 wrz 2014, 12:51

czy przeprowadzając inwentaryzację roczną wymagane jest spisywanie majątku na arkuszach spisowych czy tylko przy pełnej ? Przy okresowej można tylko porównać dane ewidencyjne z dokumentami ?
sara1


Napisano: 09 wrz 2014, 13:08

zawsze spis na arkuszach spisowych, weryfikację sald na koniec roku robi się porównując dane z ewidencji z dokumentami
misiaa23a

Napisano: 09 wrz 2014, 13:42

spis należy sporządzać każdego roku zarówno środków trwałych jak i składników w ewidencji ilościowej ?
sara1

Napisano: 09 wrz 2014, 13:54

misiaa23a


Napisano: 09 wrz 2014, 14:09

Dziękuję. Nie siedziałam w tym aż tak, a na szkoleniu prowadząca namieszała mi troszkę.
sara1

Napisano: 09 wrz 2014, 14:24

nie doczytałam co do środków niskocennych ? Czy wymaga się spis na arkuszach każdego roku czy raz na 4 lata tak jak środki trwałe ?
sara1

Napisano: 09 wrz 2014, 14:41

wszystko powinno być określone w zarządzeniu wewnętrznym, co ile lat robi się inwentaryzację jakich składników.
u nas środki trwałe i wyposażenie raz na 4 lata
Woro

Napisano: 09 wrz 2014, 14:55

u nas też ale zmieniały się księgowe i każda robiła środki niskocenne co roku choć nie ma takiej potrzeby.
sara1



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x