inwentaryzacja - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 01 mar 2016, 12:20

Hej, ja nadal bujam się z tą inwentaryzacją, chce ja zrobić już w miarę dokładnie w związku z tym mam prośbę wyjaśnijcie mi jak mam zepsuta rzecz to co pisze protokół zużycia i ci dalej wykreślam z księgi :oops: czy co?
ellaa


Napisano: 01 mar 2016, 13:39

zależy jaką rzecz, jak ja mam zepsute krzesło, biurko, itp. to pisze protokół likwidacji (tzn. komisja pisze ;-)) i tam zaznaczają, że przedmioty zepsute, połamane, nie nadają się do dalszego użytku i jako sposób likwidacji jest wywóz na wysypisko śmieci. jeżeli jest to sprzęt elektroniczny, to informatyk pisze mi opinie, że jest niezdatny, uszkodzony, przestarzały, itp. i protokołem przekazuję im do oddania do utylizacji.
gumi
VIP
Posty: 1859
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:

Napisano: 01 mar 2016, 16:11

dzieki gumi :P ta inwentaryzacj mnie do :roll: bija
ellaa

Napisano: 02 mar 2016, 11:56

wiem wiem, ja też jej NIE CIERPIĘ :shock:
gumi
VIP
Posty: 1859
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:

Napisano: 02 mar 2016, 12:15

Ale inwentaryzację robimy co 4 lata, prawda?
aips



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x