Jak liczyć przychody z praw autorskich i innych praw majątko

Wybrane tematy:
Komunikat w sprawie nowych wniosków 500+/ŚW/ŚR w CAS Wzory Decyzji 500+ jak rozpisujecie podatek z US? Jak usprawnić koordynację? Zwalić robotę na gminy... alimenty, od kiedy wyplata - dylematy odnośnie art 19 ust. 4 inspektor ds. świadczeń wychowawczych
ODPOWIEDZ
Niewiadomska
Praktykant
Zajmuję się:
Kontakt:

Jak liczyć przychody z praw autorskich i innych praw majątko

Post autor: Niewiadomska »

Witam pytanie jak w temacie. Chodzi mi o obliczenie dochodów rodziny. Mąż pracuje na umowę o pracę, z jego dochodami łapiemy się na pierwsze dziecko (mamy dwójkę). Ja nie pracuję na etat, a dorabiam od zeszłego roku na umowy o dzieło z przekazaniem praw majątkowych, na pit 11 mam to wpisane w rubryce przychody z praw autorskich i innych praw majątkowych. Są miesiące że w ogóle nie mam zleceń, jak się trafi coś to grubo przekraczamy limit 800 na osobę. Mąż w 2014 miał utratę dochodów, pracuje od marca 2015. Będą liczyć z pitów za 2015? Czy zaświadczenie za marzec br. skoro wniosek będziemy składać w kwietniu. Jak mam to rozwiązać? Zakładając, że dostaniemy na dwójkę dzieci np. W czerwcu trafi mi się zlecenie to muszę lecieć do mopsu i to zgłaszać? Czy w ogóle te moje nieregularnie przychody są liczone do dochodu? A może to dochód utracony? W końcu umowy które podpisuje nie są na cały miesiąc, tylko mowa że w ciągu paru dni wykonań dany projekt czy zdjęcia. Dziękuje za informacje.
Niewiadomska
Praktykant
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: Jak liczyć przychody z praw autorskich i innych praw maj

Podbijam pytania ;) pomoże ktoś?
Awatar użytkownika
Tom.
Administrator
Zajmuję się: SR, CP, dodatki paliwowe ;)
Kontakt:

Post autor: Tom. »

dochód męża za kwiecień 2015, w kwestii twoich dochodów uzyskanych będziesz mieć doliczane z nowej umowy za kolejny miesiąc po rozpoczęciu, czyli jak zaczniesz pracę np w marcu to dolicza się dochód za kwiecień a skutkuje w uprawnieniach za maj.