Witam!
Chciałabym dowiedzieć się w jaki sposób liczycie wydatki zgodnie z art. 6 ust 6 pkt.1, bo mam taki przypadek, że osoba wynajmująca lokal w spółdzielni płaci: czynsz(500zł), koszty zarządu(50zł), fundusz remontowy(20zł), i opłaty niezależne(tj.woda, c.o.,ścieki, śmieci) i teraz nie wiem co to znaczy " wydatki, które w wypadku najmu lokalu byłby pokrywane w ramach czynszu" ( gdzie to można znaleźć w podstawie prawnej)?? Czy przyrównuje tylko sam czynsz tj.(500zł) do stawki jaka obowiązywałaby w Gminie? Czy koszty zarządu(50zł) i fundusz remontowy(20zł) też dodaję do czynszu(500zł) i razem porównuję tę kwotę 500+50+20=570zł do stawki jaka obowiązywałaby w Gminie? Dodam tylko, ze u nas w Gminie czynsz jest zależny tylko i wyłącznie od wyposażenia lokalu w urządzenia techniczne i instalacje (łazienkę, wc., instalacje wodno-kanalizacyjną, c.o).
Z góry dziękuję za wszelkie opinie w tej sprawie, pozdrawiam