odbiór nieczystości płynnych - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 02 lip 2014, 9:04

Witam,
W przypadku najmu mieszkania wiadomo, bierzemy pod uwagę wydatki
za ostatni miesiąc poprzedzający złożenie wniosku w zakresie: czynsz, woda, odbiór nieczystości stałych,
a jak ustalamy wydatek na odbiór nieczystości płynnych???
Wnioskodawca przedstawił mi fakturę za opróżnianie zbiorników bezodpływowych z dnia 23 czerwca
na kwotę 108 złotych stwierdzając, że opróżnia średnio raz na dwa miesiące.
Dodatek liczę na podstawie zarobków z miesięcy marzec - maj.
Pytanie - wliczać te nieczystości płynne? w jakiej wysokości?
Powinien mi na piśmie podpisać, że raz na dwa miesiące?
Pomocy :)
dodka


Napisano: 02 lip 2014, 9:59

Weź rachunek poprzedni, na podstawie 2 rachunków będziesz mieć dokładne dane, za jaki okres jest rachunek, odlicz opłaty stałe za liczniki ( ja odliczam) i wylicz wydatek za miesiąc .
niepewna



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x