jak uniewaznic karte elektroniczą w systemie KDR - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 21 sie 2018, 12:22

Jak unieważnić w programie kartę elektroniczną czy ktoś wie????
Arleta 22
Stażysta
Posty: 188
Od: 22 lis 2017, 14:38
Zajmuję się: śW


Napisano: 21 sie 2018, 12:23

Wypływasz na głębię gdzie tylko Herka może cię ew. poratować :lol:
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1757
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 23 sie 2018, 8:12

Kartę elektroniczną z punktu widzenia systemu unieważnia się tak samo jak tradycyjną. Poniżej dokładne informacje o tym jak to zrobić, które umieszczałam na forum już wcześniej. Z punktu widzenie systemu unieważnienie karty i anulowanie odbywa się tak samo. Różnią się tylko powody prawne z jakich należy to zrobić. W zakładce "Zarządzanie kartami" przyciski "Anuluj kartę" i "Unieważnij kartę" są obok siebie.
Jeżeli błąd popełniono w jednej z następujących danych to kartę (tradycyjną i elektroniczną) należy ANULOWAĆ: imię pierwsze, imię drugie, nazwisko, data urodzenia, termin ważności, pesel, numer dokumentu tożsamości. Jeżeli błąd popełniono w jednej z poniższych danych to kartę (elektroniczną) należy ZAKTUALIZOWAĆ: numer telefonu, adres e-mail, lista osób uprawnionych do wizualizacji karty. Poniżej znajduje się opis jak dokonać anulowania lub aktualizacji karty w zależności od potrzeby.

Jeżeli kartę chcemy ANULOWAĆ należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Anuluj kartę" z podaniem powodu "Błąd urzędnika" lub "Błąd wnioskodawcy" w zależności od tego kto popełnił pomyłkę. Taką anulowaną kartę należy następnie znaleźć w zakładce "Zarządzanie kartami", zaznaczyć i wybrać przycisk "Zamów ponownie". Pojawi się pytanie o zmianę danych na karcie i wtedy trzeba odpowiedzieć "Tak" i poprawić ten błąd przed złożeniem nowego zamówienie. Anulowanie zawsze dotyczy zarówno karty tradycyjnej i elektronicznej tj. zawsze trzeba anulować obydwie formy jednocześnie.

Jeżeli kartę chcemy ZAKTUALIZOWAĆ należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Aktualizuj dane teleadresowe". Pojawi się okno pozwalające na modyfikację numeru telefonu, maila i listy uprawnionych. Po zapisaniu dane zostaną przesłane do PWPW i osoba posiadająca kartę powinna otrzymać wiadomość na nowy numer telefonu. Numer karty i dane na niej zawarte nie ulegną zmianie, aktualizacja nie dotyczy bowiem karty tradycyjnej.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 23 sie 2018, 10:37

prawdoodnie tk jak ztradycyjna :)
Podział majątku
ikar
Praktykant
Posty: 1
Od: 23 sie 2018, 10:35
Zajmuję się: deoracajmi weselnymi
Strona WWW: https://adwokatodrozwodow.pl/wzor-pozwu-o-rozwod/

Napisano: 23 sie 2018, 11:31

Herko ale mi zależy na unieważnieniu kart ponieważ dana rodzina wyjechała z naszej gminy, zmiana miejsca zamieszkania, udało mi się to unieważnić w programie tylko teraz pytanie jak mogę odnaleźć decyzję dot. utracenie prawa do karty muszę ją edytować w programie i poprawić?
Arleta 22
Stażysta
Posty: 188
Od: 22 lis 2017, 14:38
Zajmuję się: śW

Napisano: 23 sie 2018, 11:49

Musisz wejść w obsługę sprawy na podstawie której karty zostały przyznane. Tam w zakładce decyzji i dokumentów opcje o które pytasz powinny być dostępne.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem