jak wygląda sprawa PPK - Kadry

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 17 mar 2021, 16:29

jestem nowa jeżeli chodzi o kadry i księgowość, powiedzcie na jakim etapie jesteście z PPK? dajecie informacje pracownikom? złożyli już deklarację o ewentualnej rezygnacji?
magda1991
Referent
Posty: 243
Od: 23 mar 2017, 16:13
Zajmuję się: sr


Napisano: 18 mar 2021, 8:53

na stronie https://www.mojeppk.pl/pliki-do-pobrania.html jest "[wzór] Obowiązki informacyjne pracodawcy wobec pracownika".
do 26-03-2021 należy podpisać umowę na zarządzanie na czas określony np. 4 lata.
Jeżeli pozostanie choć jeden pracownik chcący pozostać w PPK to do 10-04-2021 należny podpisać umowę na prowadzenie.
cpr3
Starszy referent
Posty: 696
Od: 14 mar 2017, 16:13
Zajmuję się: PS/WRiSPZ/obsługa



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x