jak wysłać informację w sygnity - Dobry Start (300+)

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 11 ]

Napisano: 03 lip 2018, 14:42

jw pomóżcie
monia_s
Stażysta
Posty: 108
Od: 08 kwie 2016, 7:33
Zajmuję się:


Napisano: 04 lip 2018, 7:47

Po zatwierdzeniu decyzji należy przejść do administracji, następnie wybrać usługi po czym wejść w rejestr powiadomień i kliknąć wyślij. Pozdrawiam.
Evita
Praktykant
Posty: 39
Od: 23 wrz 2017, 2:45
Zajmuję się: ŚW, stypendia,FA

Napisano: 04 lip 2018, 8:32

Moje decyzje zostały wczoraj wysłane a dziś sprawdzam i w statusie mam "do ponownego wysłania", jak to teraz ponownie wysłać? Przyciski wyślij powiadomienie i anuluj powiadomienie są nieaktywne.
nat910
Praktykant
Posty: 5
Od: 03 lip 2018, 7:49
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 04 lip 2018, 8:41

Evita pisze:Po zatwierdzeniu decyzji należy przejść do administracji, następnie wybrać usługi po czym wejść w rejestr powiadomień i kliknąć wyślij. Pozdrawiam.

i to wszystko? nie trzeba potem nigdzie wchodzić i nic więcej robić? ja wczoraj miałam status wniosku "do wysłania", a dziś go nigdzie nie widzę
kontolanik
Stażysta
Posty: 144
Od: 08 mar 2017, 14:45
Zajmuję się: ŚR/SW/FA

Napisano: 04 lip 2018, 8:42

nat910 pisze:Moje decyzje zostały wczoraj wysłane a dziś sprawdzam i w statusie mam "do ponownego wysłania", jak to teraz ponownie wysłać? Przyciski wyślij powiadomienie i anuluj powiadomienie są nieaktywne.

Mam tak samo. Doszłaś jak to zrobić??
Jeżeli robisz to co łatwe, Twoje życie będzie trudne. Jeśli robisz to co trudne, Twoje życie będzie łatwe. – Les Brown
Andzia87
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 345
Od: 21 sty 2016, 15:23
Zajmuję się: ŚW,ŚR

Napisano: 04 lip 2018, 9:39

W rejestrze powiadomień należy zaznaczyć wysłane i tam powinno wszystko być. Jeżeli nie ma to proszę próbować raz jeszcze czyli cofnąć decyzję do opracowania następnie znowu ją zatwierdzić i wysłać. Jeżeli się nie naprawi to trzeba się konsultować z informatykiem. W moim przypadku tak było, ale czy to zasługa informatyka czy nie to nie wiem, wiem tylko, że się naprawiło i dziś działa.
Evita
Praktykant
Posty: 39
Od: 23 wrz 2017, 2:45
Zajmuję się: ŚW, stypendia,FA

Napisano: 04 lip 2018, 9:41

jak wygląda wasza informacja, mozecie ją (treść) pokazac?
karolina09
Podinspektor
Posty: 1134
Od: 12 maja 2017, 7:44
Zajmuję się: SR, FA, SW

Napisano: 04 lip 2018, 9:55

Evita pisze:W rejestrze powiadomień należy zaznaczyć wysłane i tam powinno wszystko być. Jeżeli nie ma to proszę próbować raz jeszcze czyli cofnąć decyzję do opracowania następnie znowu ją zatwierdzić i wysłać. Jeżeli się nie naprawi to trzeba się konsultować z informatykiem. W moim przypadku tak było, ale czy to zasługa informatyka czy nie to nie wiem, wiem tylko, że się naprawiło i dziś działa.
jak przechodziliscie do decyzji (inforamcji) to jaką utworzyliście podstawę prawną, uzasanienie?
karolina09
Podinspektor
Posty: 1134
Od: 12 maja 2017, 7:44
Zajmuję się: SR, FA, SW

Napisano: 04 lip 2018, 10:01

Rządowy program "Dobry Start" to 300 zł jednorazowego świadczenia dla rodzin na dziecko rozpoczynające rok szkolny. To inwestycja w edukację polskich dzieci. Świadczenie dobry start finansowane jest ze środków budżetu państwa.
xxxx, 2018-07-04
INFORMACJA O PRZYZNANIU ŚWIADCZENIA DOBRY START
Pani/Pan
XYZ adres
Informacja
Zgodnie z art. 10 ust. 5-7 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu DOBRY START (Dz. U z dnia 1 czerwca 2018 r., poz. 1061), po rozpatrzeniu wniosku Nr xxxxx/07/2018 złożonego dnia 2018-07-03
Informuję o przyznaniu:
Świadczenia dobry start, na dziecko xyz, w kwocie 300.0 zł, jednorazowo.
Wypłata przyznanego świadczenia nastąpi do dnia 30 września 2018 roku.
UZASADNIENIE
Po rozpatrzeniu wniosku złożonego dnia 2018-07-03 o ustalenie prawa do świadczenia dobry start, stwierdzam,
że spełnione zostały warunki określone w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu DOBRY START (Dz. U z dnia 1 czerwca 2018 r., poz. 1061).
Informacja wygenerowana automatycznie. Prosimy nie odpowiadać na
e-maila.
Gminny Ośrodek Pomocy Społeczenej
ul. xxxx
05-3xxxxx
tel. xxxxxx


Proszę bardzo to było w programie trochę dodałam zgodnie z zaleceniami z Ministerstwa i Rozporządzenia i gotowe.
Evita
Praktykant
Posty: 39
Od: 23 wrz 2017, 2:45
Zajmuję się: ŚW, stypendia,FA

Napisano: 04 lip 2018, 13:48

czy taka informacja o przyznaniu świadczenia wymaga podpisu prezydenta/wójta lub burmistrza?
czy w informacji jest potrzebne oznaczenie organu przyznającego świadczenie?
Izka33
Referent
Posty: 211
Od: 18 kwie 2017, 13:16
Zajmuję się: ŚR,ŚW, FA



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 11 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x