Jak wysłać maile?, nic mi nie wychodzi... - Dobry Start (300+)

  
Strona 2 z 3    [ Posty: 25 ]

Napisano: 24 lip 2018, 7:32

ja jak sprawdzam w tych usługach i rejestr powiadomień to mam rodzaj automatyczne to nie wysyła samo miało wysyłać samo po zatwierdzeniu decyzji
zniesmaczona35
Podinspektor
Posty: 1326
Od: 23 maja 2017, 9:29
Zajmuję się: świadczenia rodzinne


Napisano: 24 lip 2018, 7:40

My niby też mamy ,,automatyczny" a nie idzie ..
malina18
Stażysta
Posty: 61
Od: 12 mar 2018, 9:30
Zajmuję się: ŚW/ŚR

Napisano: 24 lip 2018, 8:40

a gdzie zmienić z 4 godzin wysyłania na jedną godzinę
zniesmaczona35
Podinspektor
Posty: 1326
Od: 23 maja 2017, 9:29
Zajmuję się: świadczenia rodzinne

Napisano: 24 lip 2018, 8:52

weszlam w te uslugi rejestr powiadomien wyslałam kobiecie powiadomienie i zniknęła mi z tamtad nie ma jej ani we wysłanych ani w żadnych
zniesmaczona35
Podinspektor
Posty: 1326
Od: 23 maja 2017, 9:29
Zajmuję się: świadczenia rodzinne

Napisano: 24 lip 2018, 9:54

Mam taki status powiadomienia: "wysłane - niepotwierdzone" i niżej: "do ponownego wysłania".
Co mam zrobić, żeby to wysłać? Nigdzie nie widzę możliwości.
Czytam tę ostatnią zmianę Sygnity, ale tam jest, że nowa opcja: "Generowanie zaległych i anulowanych powiadomień o przyznaniu świadczenia Dobry start" działa w odniesieniu do decyzji, dla których nie wygenerowano powiadomienia lub powiadomienie zostało anulowane przez Administratora.
W moim przypadku nie zachodzi żadna z tych dwóch możliwości, bo powiadomienie zostało wygenerowane, nie zostało anulowane, nie doszło do odbiorcy, bo poczta ośrodka nie działała.
Czyli nadal nie mogę wysłać ponownie tego powiadomienia? proszę o pomoc.
opsik28
Referent
Posty: 260
Od: 30 mar 2017, 21:58
Zajmuję się: PS,ŚW,FA,ŚR

Napisano: 24 lip 2018, 10:11

u mnie pojawił się komunikat: Status "do ponownego wysłania". O co chodzi? mam wgraną ostatnią aktualizację i dalej nie idą te powiadomienia.
alak
Stażysta
Posty: 98
Od: 15 lut 2016, 9:53
Zajmuję się:

Napisano: 24 lip 2018, 10:27

ja natomiast mam problem z wysłaniem sms (ręcznie wysłany) już ponad tydzień status jest do ponownego wysłania, co jakiś czas odświeża się. Czy ktoś orientuje się jak można to usunąć, może Pan Tomek z SYGNITY pomoże
św-pomoc
Referent
Posty: 252
Od: 17 wrz 2017, 17:59
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 24 lip 2018, 10:29

weszlam w te uslugi rejestr powiadomien wyslałam kobiecie powiadomienie i zniknęła mi z tamtad nie ma jej ani we wysłanych ani w żadnych
zniesmaczona35
Podinspektor
Posty: 1326
Od: 23 maja 2017, 9:29
Zajmuję się: świadczenia rodzinne

Napisano: 24 lip 2018, 12:46

Jeśli ktoś ma problem, uprzejmie prosimy o kontakt z serwisem, bo tylko tak można zdiagnozować i skutecznie pomóc.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 25 lip 2018, 9:45

SYGNITY pisze:Jeśli ktoś ma problem, uprzejmie prosimy o kontakt z serwisem, bo tylko tak można zdiagnozować i skutecznie pomóc.
pozdrawiam
Czy można wydrukować z sytemu potwierdzenie wysłania informacji o przyznaniu dobrego startu mailem?
agasz211
Praktykant
Posty: 4
Od: 26 lut 2016, 10:51
Zajmuję się:



  
Strona 2 z 3    [ Posty: 25 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x