Jak wysłać maile?, nic mi nie wychodzi... - Dobry Start (300+)

  
Strona 3 z 3    [ Posty: 25 ]

Napisano: 25 lip 2018, 10:07

agasz211 pisze:
SYGNITY pisze:Jeśli ktoś ma problem, uprzejmie prosimy o kontakt z serwisem, bo tylko tak można zdiagnozować i skutecznie pomóc.
pozdrawiam
Czy można wydrukować z sytemu potwierdzenie wysłania informacji o przyznaniu dobrego startu mailem?
Zapoznawałaś się z instrukcją?
heiland
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3470
Od: 04 sty 2013, 20:46
Zajmuję się: ŚR, FA, ŚW, ZFŚS
Lokalizacja: woj. lubelskie


Napisano: 25 lip 2018, 10:15

NIE BO NIE MAM NA TO CZASU JESTEM SAMA NIE PRACOWAŁAM NIGDY NA SYGNITY I NIE OGARNIAM WSZYSTKIEGO
zniesmaczona35
Podinspektor
Posty: 1326
Od: 23 maja 2017, 9:29
Zajmuję się: świadczenia rodzinne

Napisano: 25 lip 2018, 10:17

O PRZEPRASZAM MYSLEŁAM ZE TO DO MNIE ODPOWIEDZ BO PYTAŁAM SIE O TO SAMO W INNYM POŚCIE ALE MAM TEN SAM PROBLEM
zniesmaczona35
Podinspektor
Posty: 1326
Od: 23 maja 2017, 9:29
Zajmuję się: świadczenia rodzinne

Napisano: 25 lip 2018, 10:26

Nam czas wysyłania tej informacji ustawiał informatyk.
malina18
Stażysta
Posty: 61
Od: 12 mar 2018, 9:30
Zajmuję się: ŚW/ŚR

Napisano: 25 lip 2018, 10:29

też mam czas ustawiony ze automatycznie wysyłać a nie wysyła ani recznie ani automatycznie
zniesmaczona35
Podinspektor
Posty: 1326
Od: 23 maja 2017, 9:29
Zajmuję się: świadczenia rodzinne



  
Strona 3 z 3    [ Posty: 25 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x