jak zaksięgować? - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 08 lut 2016, 10:24

Proszę podpowiedzcie jak zaksięgować fakturę po zmianie klasyfikacji od stycznia - na fakturze mam pozycje 1-zakup foli grzewczej do kserokopiarki 2-wymiana foli grzewczej 3-koszty dojazdu, czy podzielić na paragraf 4210 i 4300 czy wszystko dać do paragrafu 4270? jakie jest wasze zdanie? Z góry dziękuję !
159


Napisano: 08 lut 2016, 15:45

Wszystko zależy od zamówienia złożonego przez Ciebie - jaka usługę zamówiłaś?
renia50



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x