Karta elektroniczna - brak maila z numerem Karty- PILNE - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 07 sie 2018, 10:15

Dzień dobry, czy może ktoś mi pomóc?

Pani złożyła wniosek o duplikat karty dla męża w wersji tradycyjnej i elektronicznej. W tym tygodniu jadą na wczasy i chcieliby korzystać ze zniżek. Dziś dzwoniła i powiedziała ze nie otrzymała nic na maila. Dodatkowo okazało się że mąż nie będzie mógł korzystać z wersji elektronicznej ponieważ jego telefon jest nie "przystosowany". Pani miała mieć możliwość wyświetlania karty na męża na swoim telefonie (ma smartfona), jednak okazało się że i ona nie pobrała aplikacji. Co w takiej sytuacji zrobić?
Wysłałam jej stronę ministerstwa ,żeby w 3 krokach pobrała sobie aplikację. Dodatkowo poinformowałam aby wypełniła formularz w sprawie problemu technicznego (braku maila z numerem Karty)
Czy ktoś ma pomysł jak to rozwiązać? W systemie widnieje karta elektroniczna jako "wydana"
kdr.04
Stażysta
Posty: 132
Od: 27 lip 2018, 7:31
Zajmuję się: kdr


Napisano: 07 sie 2018, 10:21

Jeżeli widzi Pani w systemie karty jako wydane i wprowadzone numery telefonu/maile są poprawne to nic więcej ze swojej strony nie może Pani zrobić. To właściciel karty powinien napisać do obsługi technicznej aplikacji mobilnej o ponowne przesłanie maila. Adres na jaki powinien to zrobić to: [email protected]
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x