Karta elektroniczna brak smsa dla klienta - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 14 lut 2019, 14:49

witam mam problem jaki jest numer telefonu do pomocy aby klient mógl zadzwonić bo klient ma problem bo nie dostal sms w sprawie kdr elektronicznej.
Baska
Stażysta
Posty: 116
Od: 14 mar 2017, 12:36
Zajmuję się: Swiadczenia rodzinne


Napisano: 14 lut 2019, 15:02

a dostał mejla?
sylwia92
Stażysta
Posty: 128
Od: 07 sty 2019, 12:30
Zajmuję się: Karta Dużej Rodziny

Napisano: 19 lut 2019, 15:17

u mnie klient niechcący skasował smsa i maila, czy w jakiś sposób można je odzyskać, przywrócić ? ktoś miał taki przypadek ?
gopsianka
Referent
Posty: 470
Od: 07 kwie 2014, 13:27
Zajmuję się:

Napisano: 20 lut 2019, 9:05

Kiedyś Herka o tym pisała

mKDR
Aplikacja mobilna dostępna do pobrania pod adresem https://play.google.com/store/apps/deta ... mkdr&hl=pl jest aplikacją dla osób posiadających kartę elektroniczną. Jeżeli podczas obsługi aplikacji pojawią się problemy (np. nie można się zalogować, nie dotarł SMS aktywujący, nie działa zmiana hasła) to należy zgłosić się do obsługi technicznej mKDR. Zgłoszenie powinno zostać złożone przez właściciela karty, który ma problem z aplikacją: e- mail: [email protected]
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1760
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x