Karta z błędnym numerem pesel - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 25 mar 2019, 10:04

Klientka otrzymała kartę z błędnym nr pesel dziecka. Jest to karta z 2018 roku, jak należy teraz właściwie postąpić w systemie KDR, co zrobić?
Proszę o odpowiedzi, mam taką sytuację pierwszy raz
Lady Gaga
Stażysta
Posty: 57
Od: 04 maja 2017, 8:42
Zajmuję się: ŚW/ŚR


Napisano: 25 mar 2019, 10:20

Jak to pisała Herka
Jeżeli błąd popełniono w jednej z następujących danych to kartę (tradycyjną i elektroniczną) należy ANULOWAĆ: imię pierwsze, imię drugie, nazwisko, data urodzenia, termin ważności, pesel, numer dokumentu tożsamości.

Jeżeli kartę chcemy ANULOWAĆ należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Anuluj kartę" z podaniem powodu "Błąd urzędnika" lub "Błąd wnioskodawcy" w zależności od tego kto popełnił pomyłkę. Taką anulowaną kartę należy następnie znaleźć w zakładce "Zarządzanie kartami", zaznaczyć i wybrać przycisk "Zamów ponownie". Pojawi się pytanie o zmianę danych na karcie i wtedy trzeba odpowiedzieć "Tak" i poprawić ten błąd przed złożeniem nowego zamówienie. Anulowanie zawsze dotyczy zarówno karty tradycyjnej i elektronicznej tj. zawsze trzeba anulować obydwie formy jednocześnie.
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1756
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 25 mar 2019, 10:28

Dziękuję za odpowiedź
Lady Gaga
Stażysta
Posty: 57
Od: 04 maja 2017, 8:42
Zajmuję się: ŚW/ŚR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x